nightwo1f Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ny stasjonær pc. bestillte selvfølgelig uten trådløst nettverkskort så måtte innom expert å kjøpe det. Da jeg installerte det etter jeg kom hjem så gikk det fint. Men neste dag fikk jeg bluescreen. Klarer ikke å komme inn i windows pga bluescreen nå. Prøvd å reinstallere OS og installerte drivere til nettverkskortet før jeg installerte det. Men får fortsatt bluescreen. Hva kan være galt? å hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det hjelper mye om du kan notere hva slags feilmelding du får på bluescreenen og om det er den samme hver gang. -Stigma Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Nei klarer ikke å lese feilmld. Men prøvd å reinstallert windows. men får samme resultat..bluescreen etter noen oppstart. Kommer ikke inn i windows etter at bluescreen syndromet kommer fram. Skjønner ikke hva som feiler pcn. Vurderer å sende inn tilbake til netshop. men skal vente å se hva jeg får i svar fra supporten deres. Noen ideer hva jeg kan gjøre for å prøve å fiske på egen hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå