Joker`n Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nå har det seg at jeg har et kjempeproblem som jeg ikke aner hvordan jeg kan løse, så derfor håper jeg at noen av dere har peiling, og kan hjelpe meg med problemet. Hele bakgrunnen for dette "stuntet" var at jeg prøvde å få igang Football Manager 10, noe som ikke fungerte. Når jeg klikka på logoer og ikoner hvor det sto Football Manager 10 uten at spillet ville starte, begynte jeg dum som jeg er, å prøve forskjellige ting som kunne få spillet i gang. Problemet oppsto så når jeg høyreklikka på FM 10 og gikk inn på "Åpne i...". Deretter klikka jeg på "bla igjennom" og så "SI Autorun". Deretter fikk alle (unntatt FM) ikonene (logoene) på skrivebordet og på hele PC`n logoen til SI Autorun. Så nå ser det sånn ut: http://bildr.no/view/545439 (beklager dårlig bilde) Sånn pc har jeg, hvis det er vesentlig: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...er-aspire-5738g Hvis også noen som vet hvorfor FM ikke vil reagere takker jeg for svar der også, men første pri nå er å få en PC som ser noenlunne normal ut. Akkurat nå så har`n Downs! Håper virkelig noen kan hjelpe meg!!! Takker Lenke til kommentar
Danny1814 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hahaha, nå sitter du fint i det!!! XD grunnen for at alle ikonene er like er fordi du har satt et standard program for kjøring av .exe . jeg vet ikke hvordan du retter det opp da... lykke til PS: hahahahahahahahahaha, stakkar deg XD, sorry ass. men dette problemet er bare for lættis Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har du prøvd en systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt, til før du gjorde dette? Kopier og lim inn %SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe i Kjør, OK Lenke til kommentar
Joker`n Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Var ikke værre vet du, tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Herregud dere suger, dere går på ledetekst eller commandline eller hva faen, skriver in = "Regedit" Finner filen .exe så klikker du der og ser til høyre og fikser den enkelt og greit. Herregud dere suger, dere går på ledetekst eller commandline eller hva faen, skriver in = "Regedit" Finner filen .exe så klikker du der og ser til høyre og fikser den enkelt og greit. Lenke til kommentar
Joker`n Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Herregud dere suger, dere går på ledetekst eller commandline eller hva faen,skriver in = "Regedit" Finner filen .exe så klikker du der og ser til høyre og fikser den enkelt og greit. Siden jeg ikke skjønte en drit av hva du akkurat skrev, så får jeg heller suge da, takke meg til ask99 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå