D2001 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Whats up! Vet dere om sånne deksler (som på nokia-tlf.) finnes til minnebrikker også? CorsAir'ene min skal byttes ut med TwinMos, og siden jeg har et svart Abit IC7-G hovedkort, ønsker jeg å intergrere resten av innmaten i PCen min med samme farge. Hadde vært stilig med sorte deksler til ram-brikkene. Noen som har hørt/sett eller vet noe om dette? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 du kan jo kjøpe disse da, også bare kappe av vifta og lakke de svarte.. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Ikke dumt :o Men kanskje noen andre vet om noe slikt? Eller kanskje dumt, tenkte på at de kanskje kunne sperre all varmen fra RAMen inne og ødelegg brikkene? Lenke til kommentar
gecho Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ikke dumt :o Men kanskje noen andre vet om noe slikt? Eller kanskje dumt, tenkte på at de kanskje kunne sperre all varmen fra RAMen inne og ødelegg brikkene?du kan kjøpe metallkappene uten vifte. De gir kjøleeffekt i seg selv. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 De greiene jeg anbefalte er kjøleribber..så de kjøler uten vifta også.. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 hva er vitsen med og dekke til ram'en, når du ikke ser dem uansett? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du kan jo også kjøpe denne, så behøver du ikke å kappe av noe. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 hva er vitsen med og dekke til ram'en, når du ikke ser dem uansett? Kommer litt an på formen på vinduet, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå