Dragen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Som bud i Lillehammer blir det ofte fastfood/junkfood på nattetider, så jeg tenkte jeg skulle skrive en guide av noe slag. Burger Shell/711 ved Posten: Dallasburger Her varierer det litt, spesielt på hvem som lager den. Brødet kan bli for mye stekt/varmet opp, og blir ofte litt for tørt. Det som varierer mest er kjøttet, her er det ikke ofte kjøttet blir stekt korrekt. Enten litt for lite steking, eller litt for mye. Baconet er stekt på forhånd, og varmet opp igjen ved behov. Smaker også deretter. Salaten i burgeren er skuffende, enten for mye salat eller for mye løk. Dom: Grei burger, men gå for en annen hvis du har valget. Esso Sannom: 160 gr burger Dette er burgeren du burde gå for. Brødet stekes perfekt så og si hver gang. Kjøttet er alltid saftig og sånn som det skal være. Ingenting å utsette på det grønne heller. Dom: Byens beste. Mer kommer senere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Mix Burger 160gr, 190gr, 230gr Helt vanlig burger. Kommer med kinakål, agurk, tomat og sylteagurk. Dressing, ketchup og sennep som dressing. Dom: OK på søndag. Potetbaker'n Baktpotet Bakt potet med kryddersmør, ost og skinke. Dom: Ganske god, men noe dyr. 65,- for vanlig, 85,- med ekstra ost og skinke. Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Shell/7-Eleven ved posten er desidert det verste stedet du kan kjøpe deg en burger i byen! Jeg og min samboer har kjøpt burger her utallige ganger, siden vi bor et steinkast unna. Men ikke EN jævla gang har amøbene bak disken klart å få det riktig! Det kan da ikke være så vanskelig å lage følgende: 190gr med ost og bacon alt på 160gr med bacon uten tomat og agurk vi ender som regel opp med noe helt annet. å sier du hyggelig ifra om at noe er feil/noe mangler kaster gjerne han blonde ekle fyren bak disken en bacon skive på deg. Nei takker meg heller til Mix eller Porten oppe i gågata. Mix har forøvrig en veldig god biff baguette (bare dem ikke har på for mye dressing) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg er aldri innom Shell-711 på dagen, så jeg har ikke møtt på en blond fyr. Men de som jobber natt er ganske flinke. Men hun blonde som jobber der har dratt på seg en parasitt som vil vare i ca 7-9 måneder, så det blir en ny fyr der fra Skottland. Så det blir spennende å se åssen frokosten blir fremover. Endret 19. januar 2010 av Dragen Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Han blonde jobber ofte natt. Pete (som fyren fra skottland heter ) er meget hyggelig Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Pete er kul. Og en rakker til å lage burger. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Skurva video og gatekjøkken har temmelig gode burgere, men kjem ann litt på hvem som leger den der og.. Eller så hadde gamle yx nord i by'n god burger, men den er jo desverre lagt ned og jevna med jorda nå Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Mandags burger på Skurva er jo en slager =) Billig og bra Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Prøvde de for et år siden, sånn ca. Tørreste burgeren jeg har spist. Synd de ikke har åpent på nattetider. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk kjeft i dag fra Essoen. De har IKKE 160gr burger, så det må ha vært 150gr. Lenke til kommentar
jallis1 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fikk kjeft i dag fra Essoen. De har IKKE 160gr burger, så det må ha vært 150gr. var vel mer en komentar en kjeft da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå