Gå til innhold

Dragen tester fastfood i Lillehammer

Dragen

Anbefalte innlegg

Som bud i Lillehammer blir det ofte fastfood/junkfood på nattetider, så jeg tenkte jeg skulle skrive en guide av noe slag.

Burger

Shell/711 ved Posten:

Dallasburger

Her varierer det litt, spesielt på hvem som lager den. Brødet kan bli for mye stekt/varmet opp, og blir ofte litt for tørt. Det som varierer mest er kjøttet, her er det ikke ofte kjøttet blir stekt korrekt. Enten litt for lite steking, eller litt for mye. Baconet er stekt på forhånd, og varmet opp igjen ved behov. Smaker også deretter.

Salaten i burgeren er skuffende, enten for mye salat eller for mye løk.

Dom: Grei burger, men gå for en annen hvis du har valget.

Esso Sannom:

160 gr burger

Dette er burgeren du burde gå for. Brødet stekes perfekt så og si hver gang. Kjøttet er alltid saftig og sånn som det skal være. Ingenting å utsette på det grønne heller.

Dom: Byens beste.

Mer kommer senere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Mix

Burger 160gr, 190gr, 230gr

Helt vanlig burger. Kommer med kinakål, agurk, tomat og sylteagurk. Dressing, ketchup og sennep som dressing.

Dom: OK på søndag.

Potetbaker'n

Baktpotet

Bakt potet med kryddersmør, ost og skinke.

Dom: Ganske god, men noe dyr. 65,- for vanlig, 85,- med ekstra ost og skinke.

Lenke til kommentar

Shell/7-Eleven ved posten er desidert det verste stedet du kan kjøpe deg en burger i byen!

Jeg og min samboer har kjøpt burger her utallige ganger, siden vi bor et steinkast unna.

Men ikke EN jævla gang har amøbene bak disken klart å få det riktig!

Det kan da ikke være så vanskelig å lage følgende:

190gr med ost og bacon alt på

160gr med bacon uten tomat og agurk

vi ender som regel opp med noe helt annet. å sier du hyggelig ifra om at noe er feil/noe mangler kaster gjerne han blonde ekle fyren bak disken en bacon skive på deg.

Nei takker meg heller til Mix eller Porten oppe i gågata. Mix har forøvrig en veldig god biff baguette (bare dem ikke har på for mye dressing)

Lenke til kommentar

Jeg er aldri innom Shell-711 på dagen, så jeg har ikke møtt på en blond fyr. Men de som jobber natt er ganske flinke. Men hun blonde som jobber der har dratt på seg en parasitt som vil vare i ca 7-9 måneder, så det blir en ny fyr der fra Skottland. Så det blir spennende å se åssen frokosten blir fremover.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...