Hakasu Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Det var sikkert digg ja! Blir ikke stort med søvn på en festival så lenge det er så mye sol.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, det var rimelig hardt å våkne i et drivhus hver morgen. Men, om jeg måtte velge mellom stekende sol og øsregn, hadde jeg lett gått for pent vær. Jeg hater å bo i telt når det regner. At man hoster grus mot slutten av festivalen, er bare morsomt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Vi sov på låven, som sagt, og det var herlig. God plass, stablet masse madrasser oppå hverandre og hadde det veldig greit. Klager ikke på lokasjonen heller, tok ikke mer enn 10-15 minutter å gå tilbake, og det var greit å slippe unna solen. Kunne sove godt frem til 11-12-tiden, da begynte folk å komme gående og det begynte å bli nokså varmt der inne. Hva tror dere de gjør i år med festivalområdet? Regner med det blir mye av det samme som i fjor, men håper de får opp litt belysning fra inngangene og til scenene. Var litt mørkt iblant. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hehe, jeg fikk sove på brakke ettersom jeg jobber i Hove, men takka pent nei, for her skal det være telt og ekte festivalfølelse! Hva tror dere de gjør i år med festivalområdet? Regner med det blir mye av det samme som i fjor, men håper de får opp litt belysning fra inngangene og til scenene. Var litt mørkt iblant. Tipper selve området osv. blir ganske likt som i fjor. Det fungerte jo utmerket! Men er enig i det med belysningen. Hadde vært stilig med mer belysning alá veien til Flekken. Det var både praktisk og koselig! Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Hva og hvor var egentlig Flekken? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Det lurer jeg på også. Om det var den lille festplassen langt inni skauen der, er jeg nesten glad jeg ikke fant den før siste dagen. Synes det var en helt merkelig stemning der inne. Litt sånn at vi nesten rygget stille unna for å ikke forstyrre dem som dreiv og danset der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Var faktisk aldri innom Flekken. Regner med at de fortsetter med hip-hop-baren, den var dritfet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Ser for meg at Flekken er kos når det er mørkt. Snakker om stemning å gå innover i skogen med lampeskjermer hengende i trærne! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg synes det var rett ut skummelt der, jeg. Som å tråkke rett inn i et hemmelig samfunn, eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Jammen det er jo det som er så herlig! Stemning til tusen. Det er det jeg liker med Hove, festivalen har en så flott personlighet med kunstutstillinger i skogen og bunkere, lampeskjermer i skogen om natta, bygdekino, møbler av bl.a. ledninger og andre saker og en litt generell "improvisert"-feeling. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Men hvordan er det man kommer dit da? Vil ta turen innom i år, og se hvordan det er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Lavprisekspressen har tidligere hatt egne busser helt inn til festivalområdet på Hove Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Er forøvrig også 90% sikker på at Them Crooked Vultures blir annonsert neste uke eller senere Endret 14. februar 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Flekken er det feteste på hele festivalen, er nesten verdt å dra dit alene bare pga det stedet. Nå var jeg riktignok kun på Hove de to første årene, men Flekken skuffet aldri. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Hva gjør dere der inne, egentlig? Mitt inntrykk var at man bare danset. Er det det man gjør på Flekken? Danser? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jo stemmer det! Anbefaler å ha noe moro å ha på seg. Jeg pleide å bruke discobriller. Bunker 51 er også verdt å nevne, bra stemning der. e:leif Endret 14. februar 2010 av Vowels Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Dansing må jeg takke nei til, gitt. Men bedre at folk danser langt uti skauen, enn oppi trynet mitt på konsert. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Trist å høre at du er så negativ til dansing. Kan være utrolig moro eller koselig hvis det er riktig stemning Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har danset, da. Den gang da jeg var ung og full. I september for seks år siden, faktisk. Nå, derimot, liker jeg best konserter hvor man kan vugge og trampe takten. Også hip-hop, da. Da snakker vi morsomme bevegelser ^^ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke for vane å danse mens jeg er på konsert, det blir noe annet. Det jeg tenkte på var feks på Flekken, der det blir spilt musikk av en dj, da passer det at man danser. På konsert blir det mer naturlig å gi bandet/artisten som opptrer oppmerksomheten. Som oftest passer ikke konsertene jeg drar på som dansemusikk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå