TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kjøper dagspass på Billettservice, som alt annet. Men det ser ut som de ikke har lagt ut annet enn festivalpass ennå. Vil tippe dagspass ligger på rundt 500,- kroner. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Muse er bra live (og spiller altfor høyt, ref Quart), så ørepropper anbefales om du vil høre musikken og ikke bare støy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Var på MUSE konserten i oktober, da spilte de høyt, og et sett med ørepropper ville gjort seg. Men for et show, har skikkelige forventninger til Metallica i April. Tror ikke Metallica slår MUSE på show biten. takk for svar, da skal 500 kr holdes av Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er nesten dårlig gjort av Hove å skaffe seg Muse. Nå må jeg nedover. 2050 kr for festivalpass... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen flere spørsmål: - Noen som har kjørt lavprisekspressen og vet hvilken stasjon som er nærmest Tromøya? - Når på dagen starter det på dagen, og når slutter det? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Pleier vel starte rundt 13-14-tida, om jeg ikke husker helt feil. Og det holder vel vanligvis på til klokka er rundt midnatt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Noen flere spørsmål:- Noen som har kjørt lavprisekspressen og vet hvilken stasjon som er nærmest Tromøya? - Når på dagen starter det på dagen, og når slutter det? Lavprisekspressen har tidligere hatt egne busser helt inn til festivalområdet på Hove De første konsertene pleier å starte rundt 16:30 på Amfiscenen og rundt 17:00 på Hovescenen. Headlinerne på Hovescenen går på 22:30 (Muse spiller altså fra 22:30 til rundt midnatt). Ved midnatt starter oftest det siste bandet på Amfiscenen, men noen ganger begynner enkelte band ikke før 01:00 og kjører nattkonserter i Amfiet som er veldig digg. Dagspassene blir lagt ut etterhvert som de enkelte dagene fylles opp med headlinere. Hove ønsker først og fremst å selge festivalpass for å holde festivalgjengere på området hele uka. Endret 12. februar 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Pleier konsertene å starte så seint som halv fem? Jeg synes huske at jeg pleier stå opp før elleve, og da måtte stresse for å rekke å dusje og spise før første konsert. ...eeeeller er det kanskje Øya jeg tenker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen flere spørsmål:- Noen som har kjørt lavprisekspressen og vet hvilken stasjon som er nærmest Tromøya? - Når på dagen starter det på dagen, og når slutter det? Lavprisekspressen har tidligere hatt egne busser helt inn til festivalområdet på Hove De første konsertene pleier å starte rundt 16:30 på Amfiscenen og rundt 17:00 på Hovescenen. Headlinerne på Hovescenen går på 22:30 (Muse spiller altså fra 22:30 til rundt midnatt). Ved midnatt starter oftest det siste bandet på Amfiscenen, men noen ganger begynner enkelte band ikke før 01:00 og kjører nattkonserter i Amfiet som er veldig digg. Dagspassene blir lagt ut etterhvert som de enkelte dagene fylles opp med headlinere. Hove ønsker først og fremst å selge festivalpass for å holde festivalgjengere på området hele uka. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er nesten dårlig gjort av Hove å skaffe seg Muse. Nå må jeg nedover. 2050 kr for festivalpass... Ingen tvinger deg til å dra, jisses. Du får det du betaler for, altså en heidundrande opplevelse. Festivalen er mer enn bare å se band live. Hove er en opplevelse og kan gi deg minner og venner for livet. Om ikke det er verdt knappe 2k vet nå ikke jeg, men jeg har i allefall tenkt å dra. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ingen tvinger deg til å kjøpe festivalpass, heller. Dagsbillett holder lenge om du kun er interessert i å se ett band. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 God save the Irony. Den funker ikke på nett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ironi eller ikke, det er uansett lurest å gå for dagspass om du bare er interessert i å se Muse, noe mange sikkert er. På den andre siden, hadde jeg aldri giddet å reise helt til sørlandet for én konsert. Det har jeg gjort én gang for mye (takk for drittopplegg, Quart). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 God save the Irony. Den funker ikke på nett. Joda, så lenge den holder en viss kvalitet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er fra Arendal, så drar naturligvis. Muse som headliner tror jeg blir veldig bra, håper på at det kommer mange i år også! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Pleier konsertene å starte så seint som halv fem? Jeg synes huske at jeg pleier stå opp før elleve, og da måtte stresse for å rekke å dusje og spise før første konsert. ...eeeeller er det kanskje Øya jeg tenker på. I 2007 og 2008 startet konsertene noe tidligere, de første på Amfiscenen 14:30 og på Hovescenen 15:00. I fjor forandret Hove litt på dette for å skyve alle konserter senere på kvelden, og slik blir det også i år Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ah. Men man må uansett opp tidlig, da, så man får med seg Radioresepsjonen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja! Og så man ikke dør av uttørkelse i teltet Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Herregud, ja, i fjor våkne jeg halv syv hver dag fordi sola stop rett på teltet. Også vente i 10 timer før noen konserter begynner.. Men det gikk fint, siden det var masse å finne på der når det var så fint vær Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg er glad jeg sov hos en kompis jeg, han bor et par hundre meter fra området (hvis noen gikk for å bade i innsjøen gikk dere forbi et gult hus med en låve og en liten gulerotåker foran), og der bodde vi. Veldig deilig å slippe den stekende solen hver morgen, men vi våknet iblant av alle som gikk forbi låven på morgenen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå