Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Var på MUSE konserten i oktober, da spilte de høyt, og et sett med ørepropper ville gjort seg. Men for et show, har skikkelige forventninger til Metallica i April. Tror ikke Metallica slår MUSE på show biten.

 

takk for svar, da skal 500 kr holdes av ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Noen flere spørsmål:

- Noen som har kjørt lavprisekspressen og vet hvilken stasjon som er nærmest Tromøya?

- Når på dagen starter det på dagen, og når slutter det?

Lenke til kommentar
Noen flere spørsmål:

- Noen som har kjørt lavprisekspressen og vet hvilken stasjon som er nærmest Tromøya?

- Når på dagen starter det på dagen, og når slutter det?

Lavprisekspressen har tidligere hatt egne busser helt inn til festivalområdet på Hove :)

 

De første konsertene pleier å starte rundt 16:30 på Amfiscenen og rundt 17:00 på Hovescenen. Headlinerne på Hovescenen går på 22:30 (Muse spiller altså fra 22:30 til rundt midnatt). Ved midnatt starter oftest det siste bandet på Amfiscenen, men noen ganger begynner enkelte band ikke før 01:00 og kjører nattkonserter i Amfiet som er veldig digg.

 

Dagspassene blir lagt ut etterhvert som de enkelte dagene fylles opp med headlinere. Hove ønsker først og fremst å selge festivalpass for å holde festivalgjengere på området hele uka.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354
Noen flere spørsmål:

- Noen som har kjørt lavprisekspressen og vet hvilken stasjon som er nærmest Tromøya?

- Når på dagen starter det på dagen, og når slutter det?

Lavprisekspressen har tidligere hatt egne busser helt inn til festivalområdet på Hove :)

 

De første konsertene pleier å starte rundt 16:30 på Amfiscenen og rundt 17:00 på Hovescenen. Headlinerne på Hovescenen går på 22:30 (Muse spiller altså fra 22:30 til rundt midnatt). Ved midnatt starter oftest det siste bandet på Amfiscenen, men noen ganger begynner enkelte band ikke før 01:00 og kjører nattkonserter i Amfiet som er veldig digg.

 

Dagspassene blir lagt ut etterhvert som de enkelte dagene fylles opp med headlinere. Hove ønsker først og fremst å selge festivalpass for å holde festivalgjengere på området hele uka.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Er nesten dårlig gjort av Hove å skaffe seg Muse. Nå må jeg nedover. 2050 kr for festivalpass...

Ingen tvinger deg til å dra, jisses. Du får det du betaler for, altså en heidundrande opplevelse. :) Festivalen er mer enn bare å se band live. Hove er en opplevelse og kan gi deg minner og venner for livet. Om ikke det er verdt knappe 2k vet nå ikke jeg, men jeg har i allefall tenkt å dra.

Lenke til kommentar
Pleier konsertene å starte så seint som halv fem? Jeg synes huske at jeg pleier stå opp før elleve, og da måtte stresse for å rekke å dusje og spise før første konsert.

 

...eeeeller er det kanskje Øya jeg tenker på.

I 2007 og 2008 startet konsertene noe tidligere, de første på Amfiscenen 14:30 og på Hovescenen 15:00. I fjor forandret Hove litt på dette for å skyve alle konserter senere på kvelden, og slik blir det også i år :)

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg sov hos en kompis jeg, han bor et par hundre meter fra området (hvis noen gikk for å bade i innsjøen gikk dere forbi et gult hus med en låve og en liten gulerotåker foran), og der bodde vi.

Veldig deilig å slippe den stekende solen hver morgen, men vi våknet iblant av alle som gikk forbi låven på morgenen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...