tsghost Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Intervju med Toffen angående bookingen! http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1968 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Intervju med sjefen selv, Ian Donaldson. http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1969 Nå begynner faktisk ting å skje her! Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Denne uka skal de vel lansere en headliner pluss noen band også så! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ja, lansér noe, da! Fy flate så dårlig markedsføring det her er for Hove. Det eneste som lover godt nå, er at de flytta på åpningsdagen. Det er jo nødt til å bety at noe stort er på gang. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Skjønner ikke helt hvem den store headlineren kan være... Jeg tenkte enten Rammstein eller Green Day, men begge de har egne konserter like før Hove. Muse er de enste som jeg kommer på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kanskje de har hentet Michael Jackson opp fra grava? Da kan jeg forstå hvorfor de er litt trege. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De er trege i forhold til hva som først ble lovet, men ellers ikke noe tregere enn tidligere år Håper på Muse. Er en god sjanse også, det stemmer jo med datoer! Lenke til kommentar
Tindron Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Venter spent til slippet i morgen. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da er det 5 timer igjen til slipp.. Men kjenner vi Hove rett utsetter de nok slippet en liten stund til ._. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1970 Etterlengtet headlinerslipp kl 12.00 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 This better be good. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Spennende! Håper og har stor tro på Muse nå, det stemmer veldig godt med datoer ettersom Hove flyttet en dag tidligere. I tillegg er både Green Day og The Strokes avkreftet.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Spennende! Håper og har stor tro på Muse nå, det stemmer veldig godt med datoer ettersom Hove flyttet en dag tidligere. I tillegg er både Green Day og The Strokes avkreftet.. YES! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Lov å håpe Har faktisk også en liten tanke på Eminem. Vet ikke hvorfor, egentlig. Men Toffen snakka mye om han i høst, at det ikke var umulig og så videre. Det hadde jo vært på grensa til helt sykt om Eminem kom Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da hadde jeg faktisk blitt glad. Hørte mye på Eminem for en 6-7 år siden Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Muse.. Jaja, kunne vært verre, men kunne vært bedre også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg skalla i hylla, så glad ble jeg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Muse er visst fantastiske live, så dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Muse er visst fantastiske live, så dette gleder jeg meg til Det har jeg hørt også. Er ikke noen spesielt stor fan av bandet fra før, men de kan umulig bli skrytt så opp i skyene uten å være gode. De kunne godt slippe litt andre artiser i samme slengen, synes jeg. Headlinerne er ikke mer interessante enn andre band...for min del, i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvor får man tak i dagspass? Skal bare være der den 29 (MUSE), hva koster et dagspass btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå