Tunky Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg begynner bli litt lei nå. Håper de snart kommer med noe, altså. Det skulle bare mangle. Håper det er noen SKIKKELIG awesome headlinere de har. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Samme her. Men kan jo tenkes at det er nettopp det som er problemet: De kan ha mistet en eller to store headlinere de trodde de hadde 90% klare. (har skjedd før...!) Og nå merker de presset. Men selvfølgelig rart at de ikke kan gi litt respons engang, som kunne tyde på at det er snakk om enda større problemer. Endret 26. januar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Joda, men det var en her på skolen som snakka om konkurs. Det har jo gått noen rykter om en mulig konkurs. Det kommer ikke til å skje, i følge han, for han som eier Festival Republics ville aldri latt en av hans festivaler gå konkurs. Det skader ryktet hans. FR-mannen har visstnok sagt at han ville spyttet inn av egne midler før han lot en av hans festivaler gå konk. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har selv møtt "FR-mannen", eller Melvin Benn som han heter, og kan bekrefte at dette stemmer. Det kommer nok garantert til å bli Hove i år, og kvaliteten på bandene kommer nok ikke til å bli noe dårligere enn de forrige årene Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Hehe, det ble "FR-mannen". Gadd ikke søke opp navnet. Jeg gleder meg til festivalen. Satser på, og tror, det blir like bra som før. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Bennern er en sykt kul kar. Husker han var innom på kontoret der jeg jobber på Hove Da festivalportene åpnet i fjor løp han rundt som en gærning og skulle fikse alt sjæl! Liker sånne sjefer. Han trenger egentlig ikke å gjøre sånne ting, men gjør det likevel. Hove er absolutt ikke konkurs. Det jobbes på spreng i kulissene med organisering, og mailer flyr i alle retninger. Bookingen holder god fart hører jeg, men av en eller annen merkelig grunn går ikke Hove ut med navn enda. Kanskje det er planlagt et større artistslipp. Uansett bør det komme snart! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Ei jeg jobber med på Rockefeller har faktisk akkurat fått seg heltidsjobb med miljø, booking og noen andre greier innad i Hovefestivalen, og det overrasket meg faktisk jævlig mye. Ante ikke at de var såpass på beina at de kunne ansette folk i heltidsstillinger. Kanskje de burde ansette noen til å oppdatere sommeren program snart, også? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg jobber deltid selv med promotering osv for Hovefestivalen, og kan si at det jobber ihvertfall 20-30 heltid med Hove Men alltid koselig med nye fjes ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Hove har endelig gitt lyd fra seg. Headlinere og andre band slippes i ukene fremover. Prisen settes opp 1. Februar. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 29. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Blir spennende å se hva de faktisk har nå, Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2010 Hvis det nå blir noen headlinere som alle håper på (*kremt*greenday*kremt*) så blir jeg litt irritert. Har ikke lyst på det/de bandet/banda. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hove er flyttet en dag. Det har ikke noe å si for min del. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Skal visstnok være pga noen store artister de flytta. Spennende å se hvem de er! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Om vi noensinne får vite hvem det er, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Satser på headliner denne uka. Begynner å bli litt lei. Det er en stund siden jul (to headlinere), nå. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hovefolka er så utrolig trege! Mister lysta jeg nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Det gjør ikke jeg, altså. Jeg har jo alt kjøpt billett. Jeg er bare spent på hvem som kommer, og er lei av å vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Føler jeg må ha denne i mine innlegg jeg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Får da bare håpe at de slipper noe "godt" da. Tror forøvrig det blir umulig å toppe fjordårdet i mine øyne. Parkway Drive, Bring Me The Horizon, Architects, All That Remains og The Black Dahlia Murder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå