Gå til innhold

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. Men kan jo tenkes at det er nettopp det som er problemet: De kan ha mistet en eller to store headlinere de trodde de hadde 90% klare. (har skjedd før...!) Og nå merker de presset. Men selvfølgelig rart at de ikke kan gi litt respons engang, som kunne tyde på at det er snakk om enda større problemer.

Endret av Heavenly
Lenke til kommentar

Joda, men det var en her på skolen som snakka om konkurs. Det har jo gått noen rykter om en mulig konkurs. Det kommer ikke til å skje, i følge han, for han som eier Festival Republics ville aldri latt en av hans festivaler gå konkurs. Det skader ryktet hans. FR-mannen har visstnok sagt at han ville spyttet inn av egne midler før han lot en av hans festivaler gå konk.

Lenke til kommentar

Bennern er en sykt kul kar. Husker han var innom på kontoret der jeg jobber på Hove :)

 

Da festivalportene åpnet i fjor løp han rundt som en gærning og skulle fikse alt sjæl! Liker sånne sjefer. Han trenger egentlig ikke å gjøre sånne ting, men gjør det likevel.

 

Hove er absolutt ikke konkurs. Det jobbes på spreng i kulissene med organisering, og mailer flyr i alle retninger. Bookingen holder god fart hører jeg, men av en eller annen merkelig grunn går ikke Hove ut med navn enda. Kanskje det er planlagt et større artistslipp. Uansett bør det komme snart!

Lenke til kommentar

Ei jeg jobber med på Rockefeller har faktisk akkurat fått seg heltidsjobb med miljø, booking og noen andre greier innad i Hovefestivalen, og det overrasket meg faktisk jævlig mye. Ante ikke at de var såpass på beina at de kunne ansette folk i heltidsstillinger.

 

Kanskje de burde ansette noen til å oppdatere sommeren program snart, også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...