Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hovefestivalen 2010 på Tromøya i Arendal

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Etter å ha sett Converge og Purified in Blood på Hove(d)scenen i 2008, har jeg litt tvil om slike band hører hjemme på en så stor scene på Hove, dessverre.

Amfiscenen derimot, funker som faen!

Det var ikke bandene det var snakk om, rettere sagt publikum som sørget for at disse konsertene sugde balle.

Jeg husker hvordan den ene vokalisten i Purified in Blood til ingen nytte ropte og strevde med å få gang i publikum. Han hoppa jo ned og mosha selv og greier, men neida.

Amfi funker vel generelt sett bedre iom. at det er mindre plass til de som faktisk vil se bandet, men BMTH i fjor var jo et prakteksempel på at "slike band" også fint kan lage liv på hovedscenen.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett Converge og Purified in Blood på Hove(d)scenen i 2008, har jeg litt tvil om slike band hører hjemme på en så stor scene på Hove, dessverre.

Amfiscenen derimot, funker som faen!

Det var ikke bandene det var snakk om, rettere sagt publikum som sørget for at disse konsertene sugde balle.

Jeg husker hvordan den ene vokalisten i Purified in Blood til ingen nytte ropte og strevde med å få gang i publikum. Han hoppa jo ned og mosha selv og greier, men neida.

Amfi funker vel generelt sett bedre iom. at det er mindre plass til de som faktisk vil se bandet, men BMTH i fjor var jo et prakteksempel på at "slike band" også fint kan lage liv på hovedscenen.

Jeg vet det. Jeg likte både Purified og Converge, men det ble litt tydelig at de var litt misfornøyde med publikummet.

Vokalisten i Purified in Blood tok jo helt av. Det komiske var jo at når han skulle "stagedive", flyttet jo folket seg. Så det endte opp med at jeg og 2-3 stykker sto igjen og dyttet han mens han var i lufta, slik at han ikke skulle brekke begge beina. :!:

Lenke til kommentar

Siterer meg selv fra facebook:

"Iron Maiden, Mötely Crüe, Alice Cooper, Slayer, Anthrax, Rammstein, Kiss, Muse, Rise Against, Mötorhead, Bullet for my valentine, Finntroll, ZZ top og NoFX er på turnè nå i sommer, og spiller på festvaler som Sonisphere, Metaltown, Rock Am Ring"

Er nok stor sannsynelighet for at vi kommer til åå se minst ett av disse bandene på hove2010!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...