-Night- Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er da mere en kun renovasjon som trenger frivllige, alt fra bar, vakthold og backstage Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bar var morsomt i 2008, før cashless kom og vi kunne få tips. Nå derimot, høres bar ut som for mye stress Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg jobbet i informasjon i 2008, var nokså greit. Var ikke så farlig å jobbe da heller, ikke så mye jeg ville se, så da fikk jeg meg en gratis billett. Får se line-upen neste år, men regner med at det tar litt på å være student, så skal se om jeg kan være sjåfør i forkant av festivalen. Kan jo ikke være så altfor ille det. Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen som vet om det er et sted hvor man kan se Hovefestivalens konserter? Er spesielt interessert i Kvelertaks opptreden... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er vel bare konsertene på hovescenen som ble filmet, har desverre ikke sett at de har blitt gjort tilgjengelige ennå, men kanskje noen vet mer om dette? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det var mikrofoner på noen av konsertene på Hovescenen, kanskje det kan tyde på at noe av det blir brukt til mer enn bare rett til storskjermene senere.. håper det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå