Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå var det jo bare ene kvelden, da. Fikk også det flotte aliaset "Hookguy" eller "Painguy" eller noe sånn, etter at jeg fortalte om suspension og sånn. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nei, var vel Robin Bjørkli ifra campen vår som ble intervjua. Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvorfor fikk du ikke lov? under 16? Nei er 16 dette året, men det er ikke helt greit at jeg drekker å sånn enda ... Men neste år så blir det ompa pa jea jea ompa pa jåååå! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg lå vel midt imellom Extractum og Jeepers' respektive camper, på Camp Sør. Vi ble vel etterhvert døpt "Boob Camp", "Trøndercampen" eller "Bartecampen" iløpet av festivalen. Personlig likte jeg best Boob Camp, siden jeg campet med 9 jenter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trøndercamp passa jo minst like bra da! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det var jo minst tre andre trøndercamper rundt over alt da. Litt kjipt å bli satt i bås fordi vi er trøndere, selv om jeg bidro med en klar andel av bartefaktoren i campen. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har noen av dere tenkt og jobbe frivillig til neste år? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg kommer til å fortsette med min ambassadør-virksomhet videre, ihvertfall. Fantastisk system. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Var du også ambassadør i år? Me 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Trondheim representing! hvilken trønder camp var du i? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Oslo her Du heter Chris ikke sant? var du Offisiell ambassadør? Endret 8. juli 2010 av -Night- Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Jeg er Chris, og er vel en offisiell ambassadør, ja. Jeg gjør jobben min, får gratis festivalbånd og alt er bare velstand, så jeg vil tro jeg faller inn i sjangeren "offisiell ambassadør", ja. Hilste jeg på deg under releasepartyet i Oslo? yavel: Jeg var i Trøndercampen/BoobCamp/Chris og lesbene/whatever på Camp Sør. Endret 8. juli 2010 av Cognomen Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 mhm jeg var på Garage ja.. Ser ingen "Chris" i mine ambassadør lister så syntes det var rart Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Se under administrasjon/ledelse Hadde samme problemet under akkreditering. :!: Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg hadde ikke noe problem. kom uke før viste ikke legg eller noe fikk bare stabs bånd påsatt Jobbet du også under festivalen? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 oO Hva vil ambassadør si ? Promotere Hove i ditt distrikt ? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Nei, jeg jobbet ikke under festivalen. Etter å ha vært frivillig i 2008 og 2009, og gjentatte ganger jobbet flere timer enn nødvendig på grunn av for lite oppmøte og slikt, fant jeg ut at det var på tide med et friår og nyte festivalen uten å stresse Jeepers: Kort fortalt, ja. Endret 8. juli 2010 av Cognomen Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Det stemmer Jeepers kk. til tider dårlig oppmøte Jeg jobbet under festivalen som stab fikk du frivillig bånd eller stabs? Endret 1. august 2010 av -Night- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det var jo minst tre andre trøndercamper rundt over alt da. Litt kjipt å bli satt i bås fordi vi er trøndere, selv om jeg bidro med en klar andel av bartefaktoren i campen. Så så, ikke ta deg nær av det! Det er bare en måte å huske folk på! Har noen av dere tenkt og jobbe frivillig til neste år? Nope, etter at jeg så en motløs frivillig sitte sammensunket inne med en mopp på sanitærbygget i 2007 når det regnet som verst og gulvet var dekket av gjørme bestemte jeg meg for at jeg vil ha fri når jeg er på Hove. Men å kunne være ambassadør hadde derimot vært noe helt annet, så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå