-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kvalitet på vaktene varier, men stortett er de alle flinke. Vi hadde en enkel regel for fotoutstyr, kunne du bytte objektiv? da kommer det ikke inn uten fotopass. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Det var med speilrefleks, så ja, det var mulig å bytte objektiv. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Eneste jeg vet er at hun hadde skikkelig utstyr med sekk og greier. Hun sa hun skulle legge det ut på twitter under "unepgrida" og hun snakka engelsk, altså var ikke norsk. Blei sykt skuffa da jeg ikke fant bilde :/ Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hmm, veldig lite informasjon der. du kan prøve sende mail til foto--at--hoverepublic.no see om de kan hjelpe deg videre. Endret 6. juli 2010 av -Night- Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) I need a slap in the face! Prøvde masse forskjellig nå, og 'Unepgrid' var rett! Bildet jeg leita etter ^^ http://www.grida.no/_res/site/gallery/4290/large/10_tweet_hove_ecorcoran.jpg Endret 6. juli 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde du er bra festival ellers da? Du har helt sikkert sett meg rundt på området Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 noen som kan fortelle hvilke camp de var i fra osv så vi kanskje husker værandre :O Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hadde det konge! Vi bodde på Camp Sør og gikk under 'Boot Camp' Navnet kom av at vi fant en rosa støvel inne i mitt telt en morra, som vi da hang opp i toppen av lavoen til kompisene mine. Da ble vi boot camp! En kompis som er awesome til å tegne, tegna tskjorte til meg og en anna siden vi hadde hvite Dama som eide støveln kom forresten igjen siste dag og spurte om hu kunne få den tilbake Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Bodde på Hovetun jeg. (de husene innen for port 4) eller ved frivllig teltet, sto du der og så opp mot port 3 (vei porten der dere ikke kom ut eller in) så var det noen hus inn til venstere. Der hadde jeg rom Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 kan jo fortelle hvor jeg selv sov, oppe på sommerfugl campen rett over veien for utopia bak de som leita etter nils(tg ripoff) vi var mest kjent for bong og vekking med gitar kl 7 om morran Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror det var camp Sør vi sov på, intil et gjerde. Vi kom faktisk på VGTV, "mange friske jenter på Hove". Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror det var camp Sør vi sov på, intil et gjerde. Vi kom faktisk på VGTV, "mange friske jenter på Hove". med baisland og gjengen? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hahah! Så den støvelen på toppen av lavoen Som selv i lavo på camp paddock Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 fint og ikke sove i telt på hove da Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk ikke lov å ligge i telt på hove dette året:( men neste år da blir det flyyyt Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor fikk du ikke lov? under 16? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tror det var camp Sør vi sov på, intil et gjerde. Vi kom faktisk på VGTV, "mange friske jenter på Hove". med baisland og gjengen? Baisland? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 kan jo fortelle hvor jeg selv sov, oppe på sommerfugl campen rett over veien for utopia bak de som leita etter nils(tg ripoff) vi var mest kjent for bong og vekking med gitar kl 7 om morran Da er det kanskje en liten mulighet for at vi hilste! Var du som regel omgitt av folk fra Arendal? Bodde selv på camp sommerfugl og ble kjent med noen arendalitter som ville lage sølvfolie-hjelm til meg en kveld. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bodde på camp sør. Vi hadde den campen som var omtrent 5 meter ifra festivalinngangen der. Grei plassering må jeg si Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tror det var camp Sør vi sov på, intil et gjerde. Vi kom faktisk på VGTV, "mange friske jenter på Hove". med baisland og gjengen? Baisland? viss du ser på vgtv så heter en av jentene baisland der. kan jo fortelle hvor jeg selv sov, oppe på sommerfugl campen rett over veien for utopia bak de som leita etter nils(tg ripoff) vi var mest kjent for bong og vekking med gitar kl 7 om morran Da er det kanskje en liten mulighet for at vi hilste! Var du som regel omgitt av folk fra Arendal? Bodde selv på camp sommerfugl og ble kjent med noen arendalitter som ville lage sølvfolie-hjelm til meg en kveld. vi var med noen arendals folk en dag ja, man kan ikke huske noen hatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå