Funkmasterfleksnes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det fikk jeg ikke med meg desverre Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg var en del med Milanjo på festivalen, pluss at jeg møtte på Cognomen et par ganger Kan legge til at jeg er god venn av Milanjo, så det er kanskje ikke så rart vi var en del sammen Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ikke så rart da nei, han virket veldig overasket når jeg hilste på han Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 For min del var høydepunktene Alexisonfire, Gallows og Pendulum. Ødela stemmen min allerede tirsdagen takket være Alexisonfire, uten at det la noen demper på stemningen. Fikk hilst på Milanjo og Jeepers under forumtreffet, men Extractum var vissnok for kul til å joine Møtte dog på han under noen konserter for og så highfive hverandre og headbange/moshe videre. Alt i alt var dette en vellykket festival, hvor jeg møtte mange kule mennesker og fikk tilogmed litt farge, selv om den er lakserosa og jeg er solbrent ut av dimensjoner. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 For min del var høydepunktene Alexisonfire, Gallows og Pendulum. Ødela stemmen min allerede tirsdagen takket være Alexisonfire, uten at det la noen demper på stemningen. Fikk hilst på Milanjo og Jeepers under forumtreffet, men Extractum var vissnok for kul til å joine Møtte dog på han under noen konserter for og så highfive hverandre og headbange/moshe videre. Alt i alt var dette en vellykket festival, hvor jeg møtte mange kule mennesker og fikk tilogmed litt farge, selv om den er lakserosa og jeg er solbrent ut av dimensjoner. Fant du ut av hva som skjedde torsdagen ? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jupp. DET skjedde. Men jeg fant også ut at det ikke var grunn til frykt, og DET skjedde også fredagen Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jupp. DET skjedde. Men jeg fant også ut at det ikke var grunn til frykt, og DET skjedde også fredagen Awesome! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva skal man si? Sitter alltid igjen med så mye etter Hove - så mange opplevelser både fra campen, jobbingen og ikke minst konsertene. Hedlige med været i tillegg, og masse masse kjentfolk å campe med i år. Det som var synd var at jeg missa forumtreffet. Fikk melding og løp dit jeg skulle, før telefonen ringte og jeg måtte spurte og ta bilder et annet sted. Surt. Men ARCADE FIRE DA FOLKENS!?!!? Juhuu. Wow. Bilder ble det selvfølgelig mange av, kan slenge ut noen her Om noen spotter seg selv - skrik! Ligger flere her http://www.flickr.com/photos/larsii/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Ikke så rart da nei, han virket veldig overasket når jeg hilste på han Jeg ble rimelig overrasket! Ante ikke du skulle på festivalen, så. Edit: Snikpellik, har du skjegg nå? Kanskje jeg stod bak deg når du tok bilder av de som skatet. Endret 5. juli 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 http://www.vgtv.no/?id=31068&category=5 Til han første der, hvis du leser dette så unnskyld for at vi rev ned teltet ditt. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jaja, de slapp billigere unna enn hun som fant ut at noen hadde bajset i teltet hennes. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 En ting som irriterer meg, ei dame som tok bilde av meg og en kompis sa hun skulle slenge det opp på twitter, og ga oss 'Unepgrida' som twitter navn... Finner ikke brukeren, har prøvd masse lignende også. Hun sjekka jo at vi stava riktig og greier :S Hun var i tillegg ikke norsk, snakka engelsk, noen som møtte på henne ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Var det på campen er det mere eller mindre umulig. Var det inne på festivalområdet er det godt mulig finne. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Var det på campen er det mere eller mindre umulig. Var det inne på festivalområdet er det godt mulig finne. Det var på festivalområdet, mellom Hovedscenen og Amfiscenen. Hvordan ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Snikpellik, har du skjegg nå? Kanskje jeg stod bak deg når du tok bilder av de som skatet. Hehe nei, hadde vel ikke mer enn et tredagers da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 si i fra viss noen av dere så meg når jeg sang, gratulerer med sololj! eller gratulerer med sexen. sangen om rebecca luice storm var også en slager Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Alle som hadde med proff fotoutstyr som skulle ta bilder inne på festival området må ha fotopass. den måten er lister på alle de. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Alle som hadde med proff fotoutstyr som skulle ta bilder inne på festival området må ha fotopass. den måten er lister på alle de. Noen som har lister på det, eller vet hvor jeg kan finne ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 De som har listene har ikke lov og dele de for og si det sånn ' Husker du hvilket blad hun kom fra? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Tja, kompis av meg hadde med seg speilrefleks inn, og han gikk bare forbi vaktene som ikke brydde seg om det (eventuelt ikke så det, dunno. Til tider sløve vakter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå