Big Tone Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Leste rundt i tråden, og du posta det tidligere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Såpass ja. Var ikke en veldig artig opplevelse det, men en morsom historie å fortelle på vorspiel Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Da var det offentlig at storskjerm er tilbake, og i år blir det jaggu to stk også http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=2245 En veldig god nyhet, det var et savn i fjor! Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg lurer bare på om jeg som er under 18 kan ta med meg drikke inn, eller vil det bli tatt fra meg i innsjekkingen? og hvilke områder kan jeg som er under 18 ikke vere på? Jeg gleder meg sykt^^ Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 De tar det nok ikke ifra deg under innsjekkingen, så lenge det er i plastflasker eller bokser. Glassflasker er nemlig ikke lov på campen. Og alt er åpent for deg, men du får ikke kjøpt alkohol Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg lurer bare på om jeg som er under 18 kan ta med meg drikke inn, eller vil det bli tatt fra meg i innsjekkingen? og hvilke områder kan jeg som er under 18 ikke vere på? Jeg gleder meg sykt^^ Har du ikke skjenkebånd kan du ikke ta med alkohol inn på campområdet. Det er ingen øvrige aldersgrenser innenfor festivalområdet, du kan oppholde deg hvor som helst enten det er teltscenen, flekken, bunkeren eller hip-hop-baren Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan får man skjenkebånd btw? Er vel uansett ikke stress å få inn alkohol om man vil, er man under 18 må man jo "skjekke inn" med en 18+. Da kan jo de bare ta det med inn for deg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Får sjenkebånd når du får de andre båndene i billettluken. Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Okai, skal inn med noen over 18, så da får jeg bare få dem til å ta det;) Endret 6. juni 2010 av Ingrid956 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Ikke for å være kjip: Men, festivalen trenger ikke akkurat fler unger under 18 som drikker seg drit fulle på campen Ikke at det hjelper noe at jeg sier det Endret 6. juni 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 De trenger ikke noen flere over 18 som drikker seg "drit fulle" heller Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Synd mange av oss i den fremtredende generasjonen er mer opptatt av alkohol enn andre ting, som f.eks denne musikkfestivalen. Huff Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Beklager, var ikke meningen å starte denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hvordan får man skjenkebånd btw? Er vel uansett ikke stress å få inn alkohol om man vil, er man under 18 må man jo "skjekke inn" med en 18+. Da kan jo de bare ta det med inn for deg. Si at du skal ha det når de gir deg div. bånd -> vis ID og *poff*. Når man er under 18 gjelder det å ikke bli sett av en vakt at du drikker, da. Ser for meg at det gjør festivalopplevelsen mye bedre, tenk å måtte hele tida være på vakt! Edit: Være på vakt at ikke vakta ser deg, that is. Endret 6. juni 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, men jeg tviler på at jeg blir tatt for drikking, har nemmelig ikke tenkt å drikke meg drittings, dessuten foregår det meste av drikkingen i et partytelt, så blir vel ikke så mye vaktene får sett til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nåja, aldri si aldri. Husker å ha sett at de tar stikkprøver både her og der, av og til seint på kvelden og så videre. Men men, om du vil risikere å bli kasta ut så er det jo ingen som skal hindre deg. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som husker prisene på parkeringen forresten? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Noen bekjente av meg ble tatt av noen vakter mens de gikk rundt og drakk på campingområdet. De hadde fått tak i sjenkebånd, men vaktene bestemte seg for å sjekke legitimasjonen deres. Da det fant ut at de var under 18, ble både sjenkebåndet, festivalpasset og campingbåndet klippet av og de ble kastet ut. Nedtur Endret 7. juni 2010 av Olum Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Møtte ei i fjor som drakk seg i mildt sagt god form hver dag. Hu støta borti noen vakter på en konsert og hu ble bare sendt tilbake til teltet sitt. Tror det er veldig forskjellig fra de vaktene man møter på. Endret 7. juni 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Yeah. Men skjenkebåndkontroller blir strengere i år, så jeg ville vært ganske forsiktig om jeg var under 18 og hadde planer om å drikke meg til månen. Det er som et utested, de samme reglene gjelder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå