Funkmasterfleksnes Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Simian Mobile Disco Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Simian Mobile Disco er helt konge. Så dem i Berlin for et par dager siden, høy syre faktor Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Blir Hove for første gang i år! Har kjentfolk i Arendal, men kommer vel til å smelle opp et lite telt også. Blir fort lange dager på festival, noen ganger kan det sikkert være snadder å få slengt seg nedpå 5 minutter på Tromøya. Og å ha et sted til å stæsje øl Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg lurer på hvordan jeg skal få lurt med meg kjæresten på Hove. Han er ikke veldig godt trent i å stå lenge om gangen, og hvis han spiser og sover lite blir han dritcranky. Det er nesten dømt til å faile, faktisk =/ Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei! Er det noen som vet omtrent når billettene pleier å bli utsolgt? Er egentlig Roskilde-gjenger, men vurderer Hove sterkt i år pga Arcade Fire.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har det gått noen busser eller noen annen transport hjem igjen(Oslo), etter bandene er ferdig å spille på første dagen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hei! Er det noen som vet omtrent når billettene pleier å bli utsolgt? Er egentlig Roskilde-gjenger, men vurderer Hove sterkt i år pga Arcade Fire.. Det pleier ikke å bli fullstendig utsolgt, men jeg ville likevel ikke drøyd for lenge, man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 De spår at man bør være litt tidlig ute for dagspass på mandag, fordi de kommer til å gå forholdsvis fort. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jepp, det er jo riktig. Muse, Empire of the Sun, Paramore, Beach House, Ellie Goulding og Alexisonfire BØR trekke en del folk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 De spår at man bør være litt tidlig ute for dagspass på mandag, fordi de kommer til å gå forholdsvis fort. mandag? Mener å tro at Tirsdag er første dag... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Var selvfølgelig tirsdag jeg mente. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg skjønner ikke helt det nye campingsystemet. Er det fortsatt slik at hvis jeg kjøper et campingpass, så kan jeg ha med meg et tomannstelt? Vi er tre stykker som skal gå sammen på dette teltet, da burde det vel gå greit om vi har ett campingpass hver? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skjønner ikke helt det nye campingsystemet. Er det fortsatt slik at hvis jeg kjøper et campingpass, så kan jeg ha med meg et tomannstelt? Vi er tre stykker som skal gå sammen på dette teltet, da burde det vel gå greit om vi har ett campingpass hver? Det går helt greit, ja. I år er de egne teltpassene borte. Dette fordi det er svært få som kjøper campingpass uten også å kjøpte teltpasset. Det betyr at tidligere år måtte dere ha kjøpt 1 stk teltpass i tillegg til campingpass på hver av dere, mens i år holder det hvis alle har et camppass hver. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kakkmaddafakka! http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=2148 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fett band. Så de på By:Larm, en gangske kult norskt band. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kløner litt rundt på hovesidene nå, men finner ikke noe oversiktskart over hvor ting og tang er.. noen som vet om noe i den duren? Aner egentlig ikke hvor på øya ting skjer Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Tromøya er en stor øy, men det meste skjer på Hove Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Touché Google mapser litt nå. Tromøya var noe større en jeg trodde, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå