tsghost Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hove 09 var første (definitvit ikke siste) Hove for min del. Fantastiske band, perfekt vær og flotte folk (les: Milanjo ) gjorde festivalen nesten perfekt! Gleder meg villt til Hove10! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) I fjor ble jeg altfor full og lot meg overtale til å bindes fast i en stol med en stor veikjegle på hodet. I fanget mitt hadde jeg en plakat med "Et bilde - en drink/slurk". Etterhvert skjønte alle de forbipasserende at de kunne gjøre hva de ville med meg så lenge jeg ble mata med drikke. Endte meg at noen trøndere helte glovarmt vann i skrittet på meg og jeg besvimte av smerte. Du ble i hvert fall ikke voldtatt av en mann... Endret 30. mars 2010 av E-wok Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ganske merkelig kommentar det der... Julian Casablancas(fra The Strokes) bekrefta til festivalen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Spent på å se hva han har å by på. Jeg er veldig glad i The Strokes, men tviler på at han alene vil eller kan videreføre noe av stilen deres. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Slipp i løpet av kvelden, pluss at de har begynt på kinoprogrammet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 De klarte visst ikke det. Men "headliner" til teltscenen i begynnelsen av neste uke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Stem frem din Muse-favoritt. Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Stem frem din Muse-favoritt. Link Hva har folk stemt på? Jeg stemte på; "Exo-Politics", "Falling Away with you" og "The Small Print". Føler det er dumt å stemme på de mest kjente, regner med at de blir spilt uansett(De spiller vel mer enn 3 sanger?) Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 De spiller nok godt mer enn 3 sanger ja , du kan regne med at konserten varer noe rundt 75 minutter, som gir plass til en ganske fyldig spilleliste. Andre headliner-band har hatt 13-18 sanger, og ser for meg at vi dermed får opp mot en "nesten hel konsert" med opp mot 18 sanger. Er bare å ta en kikk på setlist.fm for å se hvordan det typisk vil bli. Er nok ikke så mye vits å stemme på de aller mest kjente nei, de får vel uansett. Sendte likevel en stemme på Plug In Baby, MÅ ha med den! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Gleder meg veldig! Bor i Arendal, så er kort vei for meg. Andre arendalitter her inne? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Jeg er arendalitt! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 +1, også fra Arendal. Skal dere lokale bo hjemme eller på campen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jeg bor hjemme. Blir nok fort campen neste år, da er jeg 18. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg bor hjemme. Blir nok fort campen neste år, da er jeg 18. Det er 16-årsgrense på campen da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Joda, det er jeg fullt klar over. Tenkte mer på at neste år får jeg et ekstra armbånd som er litt av vitsen med festival. Like greit å bo hjemme i år, med mammas mat, god seng og god dusj. Er bare 5 minutter å sykle til ferja som tar meg over til Hove. Eventuelt 30-45 (usikker) minutter å sykle til Hove. Endret 5. april 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kjenner selv flere jeg kunne ha bodd hos i Arendal, da jeg er født der, men syntes at det å bo på campen er en del av festivalsjarmen jeg ikke ville vært uten Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Jepp, jeg har tenkt på det også. Mister litt av feelingen med festival, men den tar jeg igjen uka etter med en annen festival der jeg skal bo i campen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Klubbact-slipp ved midnatt. Hove sier vi kan huke vekk artister med noe som helst foran ansiktet... aah, håper egentlig på deadmau5. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Deadmau5 er avkreftet for lenge siden uansett, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå