TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Miike snow, fever ray eller kanskje edward sharpe? Lov å håpe Satser på et gjenvisitt til Hove neste år- det hadde gjort seg! Fever Ray hadde vært stas. For et sinnsykt show hun har <3 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Fever Ray hadde vært rått som faen. Av en eller annen idiotisk grunn, så jeg Arctic Monkeys på Øya istedet for Fever Ray. Fikk med meg de siste sangene, og det ga virkelig mersmak. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, jeg så også mer av Arctic Monkeys enn av Fever Ray på Øya, og det angrer jeg på. Men så så jeg henne på Sentrum Scene nå for noen uker siden, og det var freaking magisk, altså. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Bare mens vi snakker om arctic monkeys så vurderte jeg å dra i ens ærend for å få de med meg - men er glad jeg ikke gjorde det. Den ye retningen de har tatt er latterlig. Nå får jeg bare mer lyst til å høre fever ray Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Håper vi snart ser noe til de store headlinerne, kommer så signaler jevnlig nå om at det "kanskje" skjer noe snart fra toffen på hoveforumet... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) De har under 5 dager på seg til å bekrefte en headliner. Endret 19. desember 2009 av Haawy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 To headlinere, faktisk. Men de har vel aldri garantert to headlinere, bare at de håper de kan slippe før jul. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 – To enorme headlinere er klare, blir offentliggjort før jul… Håper? Trodde det var helt klart jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 ... pluss lovnader om to headlinere han håpet å kunne lansere før jul. Tja. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nå snakker vi! http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1948 Hvem tror dere de slipper først? Röyksopp hadde vært kult. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Kan det være en headliner for f.eks Amfi og en for Hovedscenen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Oisann. Spennende nyheter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg må nesten håpe at det ikke er noen syke band som blir sluppet. Jo mer fett det er som kommer til Hove, jo vanskeligere blir det for meg å velge mellom Hove og Roskilde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Haha! Du får håpe på det. Selv håper jeg det kommer noen sykt awesome band. Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nattens slipp ble altså Serena Maneesh. Ikke noe jeg hopper i taket for akkurat, menmen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 De kommer på Øya også. Jeg har aldri forstått hva som er så flott med Serena Maneesh, men noe må det jo være. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Er Serena Maneesh headliner? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Not in my book. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Aldri hørt om bandet en gang. Men jeg skal høre på det nå fremover og finne ut om det er noe for meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Dizzie Rascal. Ikke min type musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå