iKent Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi brukte betraktelig mye penger på Hove i fjor:P Men så var det en del som gikk i øl:P (LES: 3-400 spenn om dagen på øl) + ølen vi kjøpte inne på festivalområdet. Tror jeg brukte tilsammen 5000 på den uka >< Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Damian Marley kan jo bli bra! Hvordan er han live TheMartine? Jeg jobbet, og husker egentlig mest at det var bare hasjhuer der. Kan ikke huske å ha tenkt at han var dårlig, i hvert fall. Det er vel en positiv ting ^^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Memory tapes! Helt ukjent for min del, så noen stor snakkis kan det ikke ha vært. Håpet selv på Two door cinema club. Menmen, slipp hver dag denne uka! Endret 22. mars 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hadde håpet og trodd på de selv. Har hørt om Memory Tapes, men det har liksom aldri helt festa seg. Rockeslipp i dag, og ryktene går om 30 Seconds to Mars.. det hadde vært stort! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Håper heller på Rise Against enn 30 Seconds to Mars, men Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, det hadde vel egentlig jeg håpet på også, men .. de kommer nok ikke. De kunne bare spille tirsdagen, og da har jo Hove allerede fylt opp, så ifølge Toffen ble det vanskelig.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Biffy Clyro er veldig bra live. Var oppvarmingsbandet til Queens of The Stone Age sist gang de spilte i Oslo(ikke Norwegian Wood). Garantert noe for de som liker rock, de spiller både rocka rock og rolig rock. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fenomenal booking for min del Satt faktisk og hørte på Biffy Clyro da de ble sluppet Kult også at de tar spoten før Them Crooked Vultures. Tror dette passer bra på hovedscenen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ouch, dette satte meg virkelig i festivalstemning. Gleder meg bare enda mer! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det noen som vet om Radioresepsjonen skal ha show på Hove i år? Med tanke på at de forlater radiorollen til fordel for TV i mai. Å se dem på Hove har vært cirka 30% av moroa for min del. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Er det noen som vet om Radioresepsjonen skal ha show på Hove i år? Med tanke på at de forlater radiorollen til fordel for TV i mai. Å se dem på Hove har vært cirka 30% av moroa for min del. Lurer på dette jeg og. I år blir første gangen min på Hove så det ville vært kjipt om det også er første året RR ikke lager show. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 http://forum.hovefestivalen.no/read.php?4,113095 Ser ikke ut som de kommer men vet vel mer snart... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg håper på det, men jeg tviler litt på at de kommer. De slutter jo med radio og starter opp med TV på høsten, så da blir det jo midt mellom to programmer. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kings Of Leon hadde vært konge Tviler dog på at de kommer. Veldig fornøyd med Muse, Florence And The Machine og Paramore Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Radioresepsjonen hadde ene og alene vært værdt pengene for billetten Lenke til kommentar
Coriander Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror dere at det blir for sent å kjøpe festivalpass rundt midten av April? Første gang på Hove, og jeg aner ikke hvor fort det blir utsolgt. Stresser litt, men sånn er det vel når man må spare i forveien... hehe! Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Angående Radioresepsjonen så fant jeg dette på NRK sine hjemmesider: Radioresepsjonen har tidligere år holdt stort sommershow på Hove-festivalen foran tusenvis av fans. I år blir det en annen vri. http://nrkp3.no/rr-klare-for-tv-skjermen/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tror dere at det blir for sent å kjøpe festivalpass rundt midten av April? Første gang på Hove, og jeg aner ikke hvor fort det blir utsolgt. Stresser litt, men sånn er det vel når man må spare i forveien... hehe! Basert på tidligere år skal det nok gå fint. Men ville ikke ventet noe lenger enn til mai, for man vet jo aldri. Tror forresten også dagspassene til tirsdagen går unna rimelig fort! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Angående Radioresepsjonen så fant jeg dette på NRK sine hjemmesider: Radioresepsjonen har tidligere år holdt stort sommershow på Hove-festivalen foran tusenvis av fans. I år blir det en annen vri. http://nrkp3.no/rr-k...or-tv-skjermen/ En annen vri betyr vel med all sannsynlighet at de kommer, men gjør noe annet? Betryggende, i så fall. RR er mye av grunnen til at jeg drar på Hove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå