d'espresso Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Bummer of the year.... Fant ut at jeg er i Frankrike når hele Hovefestivalen er. Bruker aldri dette bildet, men akkurat nå så.... Jah... Vil se Paramore. Flott.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Hiphop i morgen, ganske care for min del. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Blir slippenes høydepunkt imorra for min del! På tide vi også får noen smakebiter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er ikke noe veldig inni hip-hop selv, men som med alle sjangre er det det samme hva jeg liker så lenge jeg liker det. Håper på et bra slipp. Nas er for min del å foretrekke, og han er jo også sannsynlig med tanke på at han ble annonsert til Hultsfred nettopp.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nas og Damian Marley til Hove. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jippi! Programmet begynner å bli sykt bra Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bummer of the year.... Fant ut at jeg er i Frankrike når hele Hovefestivalen er. Bruker aldri dette bildet, men akkurat nå så.... Jah... Vil se Paramore. Flott.. Hiver meg på den... Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 NAAAAAS! og Damian! 3 konserter det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Jaja, aldri hørt om noen av de og svæææært tvilsomt at jeg går på noen av de uansett. Men gratulerer til de som er fornøyd. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Håhå. Jeg har vært på Damian Marley-konsert før. Dere kommer til å forlate den med røde øyne og store pupiller, enten dere vil eller ikke. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fin booking for Hip-Hop folket Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Damian Marley kan jo bli bra! Hvordan er han live TheMartine? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Faen, nå ble valget mellom Hove og Roskilde enda vanskeligere. Skal egentlig gå for Roskilde, men nå har Hove fått både Pendulum og Damian Marley. Hva skal jeg gjøre? Det som irriterer meg noe så jævlig er at Hove tror dem er så smarte å prøver å konkurrere med Roskilde. Hvorfor kunne de ikke bare gjort som i fjor, så kunne alle vært glade. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvis de kjører parallelt med Roskilde er det lettere å få band, tror jeg et av argumentene bak var. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Nå er dagspass lagt ut. 835 kr pr stk. Billettservice Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Til dere som har vert der før: -Hvor mye regner dere med å bruke på Hovefestivalen? Hadde vert fint å vite hvor mye jeg skal spare opp:) Gleder meg sykt, blir første gangen min^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvis de kjører parallelt med Roskilde er det lettere å få band, tror jeg et av argumentene bak var. Jupp! I tillegg til at det passer bedre med når enkelte deler av landet får skoleferie/annen ferie. I fjor ble det en gooood del klager ettersom det var mange som fortsatt studerte eller gikk på skolen under festivalen.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Tja, du er 16 år, så da regner jeg med at du ikke kommer til å nyte alkohol der. Skal du bo i telt? Hotell? Privat? Mat er nok det som kommer til å koste deg mest. Si at du spiser brød til frokost og lunsj, og ett brød varer i to dager. Du trenger 3 brød, og det er vel en hundrelapp. Pålegg velger du jo etter hva du ønsker, men f.eks. smøreost er greit. Lett å oppbevare og blir ikke så altfor dårlig av å ligge varmt. Er vel en 30-40 kroner for en tube? Går sikkert to tuber, for du kommer sikkert til å dele litt. Middagen bør være nokså stor, og kjøtt er ikke dumt. En pakke med 10 pølser og noen pølsebrød koster ikke allverdens, og så kommer juice og melk og slikt i tillegg. Sikkert litt godteri eller tyggis eller noe slikt, og det kommer til å komme en del sånne småkostnader. I tillegg kommer jo bestikk og tallerkener, papp og plast er greit her. Mat fra bodene kan koste litt, men jeg tror at 1000-1500 får deg greit med mat. Da har du et par hundre til mat hver dag. I tillegg kommer jo alt det andre du vil ha. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg tror jeg har har brukt sånn ca 2-300 kroner i gjennomsnitt hver dag på mat og drikke de tre siste åra. Det kommer i grunn på hvor mye du drikker og spiser, og hva du drikker og spiser. Lenke til kommentar
PotionPixie Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Okai, tusen takk;) Skal nok gå fint det der;) Skal bo i telt, føler jeg får mer ut av festivalen da:) Endret 17. mars 2010 av Ingrid956 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå