Zeorsd Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Mellomheadliner i natt og headliner i kl 12 i morgen. Nå går det radig unna her, dere. Det gleder oss å kunne komme på banen igjen med to spennende slipp så tidlige i uka. I natt får vi lov til å offentliggjøre navnet på de/den/dem som skal være sistemann ut på amfiet fredag 2. juli. (Med andre ord samme spoten som Prodigy i fjor.) Og i morgen formiddag, nærmere bestemt kl 12., er det duket for en aldri så liten headliner-overraskelse til lunch! Stikkord kan være henholdsvis "total crossover" og … hm … "feiende flott indie". Vi gleder oss! http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=2051 Føler meg rimelig sikker på at Kasabian er headlineren (desverre, er ikke store nok i Norge spør du meg) Mellom headlineren er vanskeligere. EDIT: Forum tråden på hoveforumet tyder litt på at det kan være dem men også at de ikker det, kanskje vil de ikke ta headliner spot? Hvilke andre indie band er headliermateriale? Endret 8. mars 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Tviler på at Kasabian er de som skal avslutte det hele. Tipper/håper stikkordene bare er for å få alle til å klikke hysterisk i kommentarfeltet og at de overasker med et eller annet krutt. edit: etter videre superundersøkelse tipper jeg det blir pendulum. Endret 8. mars 2010 av E-wok Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Blir skuffet om det er Pendulum egentlig Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Blir skuffet om det er Pendulum egentlig Litt enig med deg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Blah. De slipper vel klokka 00.00 eller noe? Jeg mister nettet straks (internat hvor de skrur av nettet).. Fin overraskelse i morra, da. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Håper på midnatt! Selvom om de bare har skrevet "i natt" Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Pendulum ja, blir bra detta. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Der var skuffelsen et faktum, kan aldri toppe prodigy. Jaja, gleder meg til klokken 12 imorgen Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er vel en skikkelig metal headliner som mangler nå? Spent på hvem det kan være. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Står vel indie på hoves hjemmesider? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fikk jeg ikke med meg. Blir skuffa hvis det er tilfellet! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 " Og i morgen formiddag, nærmere bestemt kl 12., er det duket for en aldri så liten headliner-overraskelse til lunch! Stikkord kan være henholdsvis "total crossover" og … hm … "feiende flott indie". Vi gleder oss!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg forstår meg virkelig ikke på alle som blir så inn i hampen skuffa hele tida. Eier dere ikke musikalsk sans? Dere vil bare ha metal, metal og mere metal? Dra på Norway Rock da vel! De har en lineup som blir sterkere og sterkere år for år. Hove skal gi alle en bit av kaka, og det faktum at det til nå kommer sterke bookinger som ikke er metal tyder vel bare på at "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves"? Endret 9. mars 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
iKent Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Sier meg enig med Milanjo her. Om dere drar på hove må dere være klar over at hove 2010 skal være mer pop og indie preget enn i fjor. Var selv på Hove i fjor, og jeg digga det, spesielt de gode metal bandene og slikt, men det er "For Mye" med bare metal på metal konserter i en uke. Vær litt åpne og gi musikken en sjanse:) og en liten FYI: Gleder meg som en unge, uansett hva slags band som kommer:D Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Artig å lese postene til alle metalhuene som klager så fælt over all "emo-musikken" når de selv griner verre en de fleste. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Pendulum er en helt fantastisk booking i mine øyne, det kommer til å bli en vanvittig avslutning i år som i fjor Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vanvittig glad for at det ikke kom enda en metal booking... Er så sinnsykt slitsomt med alle de million forskjellige metalbandene som tidligere har preget lineupen på hove kraftig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 ARCADE FIRE TILBAKE TIL HOVE! JAAAAAAAAAAAAAAA http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=2053 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 JAA! SYKT KONGE! ELSKER ARCADE FIRE!!!!! SYKT NICE! Og jeg er "metalhead". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå