tsghost Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Massive Attack er greit nok det, men egner seg ikke som headliner i Norge. Lenke til kommentar
anjaanja Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 System of a Down reunion? De skal kanskje spille på Download/Sonisphere. Come to Hove? For real? Åhhhhhhhhh da hadde jeg daua av glede! Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Tror du kan legge til Pendulum under teasing ihvertfall: "Jobbes med, litt krøll med datoer. Vet mer snart." "Ser bedre ut " "Ikke i natt, men fortvil ikke." (på spørsmål om Pendulum var dagens slipp) Kilde Det jobbes også med Paramore kilde Endret 2. mars 2010 av Vaktmestern Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 La den til i førstepost, takk for tipset Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Massive Attack, njaaaajaaajooo, ikke det kuleste... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Så det i ettermiddag, men glemte å gi beskjed her. Jeg satser på en av big four (Anthrax eller Megadeth er kanskje mest sannsynlig) eller Motörhead. Jeg aner ikke hva som kommer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Heaven Shall Burn er bekreftet til Hove. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jaja, sikkert noe jeg går på hvis ikke det er noe jeg har hørt om/liker samtidig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Heaven Shall Burn er dødsbra! Et av de bedre deathcore-bandene, skal definitivt begynne å høre mer på dem nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 FEM BRENNHEITE NYE ARTISTER KLARE Selv har jeg hørt en del på Social Suicide fordi de som bor vegg-i-vegg og over meg spiller det hele tida. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Heaven Shall Burn er dødsbra! Et av de bedre deathcore-bandene, skal definitivt begynne å høre mer på dem nå. Jasså, du. Vi drar på Hove a.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 FEM BRENNHEITE NYE ARTISTER KLARE Selv har jeg hørt en del på Social Suicide fordi de som bor vegg-i-vegg og over meg spiller det hele tida. Shot At Dawn er ogwså dritbra Kult å se at når de først har booka Norkse artister/band, så er det noe bra der! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Liker Pony the pirate. Bra at det satses på en del ny norsk musikk i år, har jo kommet en del band før de fem siste også. Det som mangler nå er "store" norske navn som kan fungere som mellomheadeliner eller noe i nærheten, er vel akkurat det Hove har blitt kritisert for å mangle tidligere år... Endret 4. mars 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Massive Attack, njaaaajaaajooo, ikke det kuleste... Massive Attack-torsdagen må du se under ett, altså mer som en dag hvor helheten i programmet skal trekke menneskene. Massive Attack er del av en større elektronika/elektropakke på torsdagen + andre sjangere i amfiet. Det kan sammenlignes med The Kooks/Panic At The Disco/The Wombats/Avenged Sevenfold/MGMT/Vampire Weekend/The Ting Tings-dagen i 2008 som stod veldig sterkt selv om ingen av disse bandene er store nok til å headline alene. Som Toffen sa: Hi! Massive Attack spiller torsdag 1 juli. Og de kommer til å spille sammen med noen Tilsammen blir det krutt. Live står Massive Attack i mine ører meget sterkt. Da øker tempoet og grooven slår til. Husk vi har sluppet under 50% av programmet, og vi hadde somsagt samme diskusjonen i 2007, 2008 og 2009. The never ending story MVH, TG Så kan vi håpe på at dette er snakk om f.eks Pendulum! Endret 4. mars 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Tre nye elektronika sluppet. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eller Gorillaz! Sjansen er vel heller laber De har vel hatt 1 live konsert før ? Men er faen lov å håpe Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Aah, det visste jeg ikke. Har bare fått med meg at de skal headline Coachella om litt under to måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå