Tunky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Er vel litt sent å endre pollen nå. Må vel starte hele greia på nytt i så fall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ser problemstillinga til mange her om TCV er en riktig headliner. De headliner Download i England sammen med AC/DC riktignok, og er en av de raskest utsolgte turnéene i England, men om de er allment kjente nok her hjemme er vel mer usikkert.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 TCV som i Them Crooked Vultures? Jepp. Jeg har egentlig aldri hørt noe på de, så jeg jubler jo ikke akkurat hvis de blir headliner. Hehe. Har ikke hørt så mye på de selv, men nok til at jeg ikke synes de bør headline Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Er forøvrig også 90% sikker på at Them Crooked Vultures blir annonsert neste uke eller senere Da var det bekreftet. http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1975 Endret 15. februar 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke headlinermateriale mener jeg. De har gitt ut 1 album og er kun headlinere pga navnene på bandmedlemmene. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Pent navn på plakaten, har ikke hørt noe særlig på dem enda. Litt skuffa men i det store of hele ikke overraskende. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ikke at jeg har noe imot Them Crooked Vultures, men jeg synes det er så å si bare kjedelige navn på programmet så langt. Det eneste bandet jeg ble glad for å se på lista er JJ, resten er mer ok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Headliner materiale garantert for en festival som har band av sjangeren rock. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, et rockeband spiller gjerne rock. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er veldig gira på Them Crooked Vultures som headliner. Dave Grohl og Josh Homme på Hove høres genialt ut! Ihvertfall siden Joey Castillo spilte trommer for Eagles of Death Metal i fjor, istedet for Josh Homme. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Utrolig kjipt band, hater slike band sammensatt av ulike "superartister". Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg jublet da jeg fikk høre at Them Croocked Vultures kom til Hove! Mange i min omgangskrets som gjorde det samme. Tror nok folk som liker skikkelig god gammal rock, liker Them Crooked Vultures. Jeg liker dem p.g.a. musikken og ikke bare på grunn av musikerne. Ser ut til å bli tidenes headlinerlinup i år. Bli ihvertfall så jeg drar hvis det passer seg å ta fri fra jobb. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Tror jeg kanskje tar turen pga TCV! De som er skeptiske til at de er et "superstjerneband" bør faktisk høre på sisteplata - jeg liker den ihvertfall. Endret 16. februar 2010 av slux Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Sisteplata er vel også den eneste plata, eller har de rukket å gi ut flere album allerede? Jeg hørte noe om at de var innmari hypp på å gi ut mer, men trodde ikke de var så kjappe. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 De har fortsatt bare 1 album, det neste skal visst lanseres i slutten av 2010. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 http://www.hovefestivalen.no/Default.aspx?articleID=1983 8 nye slipp i morra! Håper på noen av disse sannsynlighetene: - MGMT - Porcupine Tree - Florence & The Machine - Editors - Vampire Weekend - John Olav Nilsen & Gjengen - The Hives - Metric Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Nice! Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Kanskje Motorhead? De skal til Roskilde. Men de slipper ikke de i morgen i så fall. Endret 17. februar 2010 av Knewt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg håper på Alexisonfire, Underoath, Paramore, Blink-182 eller The Dillinger Escape Plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå