TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Joda, men hver sin lyst. Jeg har bare ikke baller nok til å danse blant folk, men jeg absolutt positiv til at Hove har et bra tilbud til dem som vil det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 noen som har vært på den baren langt inne i skogen? alltid hatt lyst til og dra ditt men aldri funnet an Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bare følg lysene og musikken. Det er ikke så veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 noen som har vært på den baren langt inne i skogen? alltid hatt lyst til og dra ditt men aldri funnet an Flekken? HAR DU GÅTT GLIPP AV FLEKKEN!? Noe av det kuleste med Hove er jo Flekken! Som Martine sier følger du de fargede lysene innover skogen til venstre for Amfiscenen. Rå stemning der! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 får prøve og finne veien i år men håper det er litt flere nash i år en det var i fjor for det vare dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Nå, derimot, liker jeg best konserter hvor man kan vugge og trampe takten. Også hip-hop, da. Da snakker vi morsomme bevegelser ^^ Du glemte "Konserter hvor man kan vugge og trampe takten eller springe i en gigantisk stor sirkel hvor det gjelder å riste mest mulig på bl.a. hodet mens man skriker og skråler med det man har av lunger." Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nytt slipp i morgen! Kan det være enda en headliner? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Headlinerslipp ved midnatt for å være nøyaktig! Har stor tro på at det er snakk om Them Crooked Vultures. EDIT: Eller skal vi skyve alle sannsynligheter og virkelighet til side og håpe på Soundgarden eller Rage Against The Machine? Endret 15. februar 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fikk nettopp melding fra Hove som sa at det var headlinerslipp rett over midanatt i dag! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gleder meg til å få høre hvem det er snakk om her! Håper på noe metal nå, selv om det er lite sannsynlig Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Spennende er det i hvert fall Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Rise Against hadde vært fett! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Går rykter om Rise Against, men de blir isåfall uansett ikke lansert i kveld. De er for små til å headline Endret 15. februar 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Enig i det. De hadde vært perfekt på amfiscena under solnedgangen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg håper på en av "Big Four of Thrash" som headliner. Anthrax hadde vært awesome. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg gleder meg til slipp av artister som ikke er Headlinere. Jeg tror ingen av artistene jeg vil se er headlinermateriale, med unntak av Blink-182. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det bare jeg som ikke synes TCV burde headline på Hove? Finnes utallige andre band som egner seg bedre imo. Forøvrig, uansett hvor usannsynlig det er; jeg vil veldig gjerne se Burden Of A Day på amfiscenen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 TCV som i Them Crooked Vultures? Jeg har egentlig aldri hørt noe på de, så jeg jubler jo ikke akkurat hvis de blir headliner. Hehe. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Er det bare jeg som ikke synes TCV burde headline på Hove?Finnes utallige andre band som egner seg bedre imo. Syntes ikke de er headliner materiale, nei. Mellomhead, ja. NOen som har peiling på slagstall? Litt rart hvis de kan headline bare fordi de er dem de er... Kan trådstarter lage et "Nja" alternativ i pollen? Endret 15. februar 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå