PoleCat Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Etter reinstallasjon av WinXP har jeg fått et problem med min tilkobling. Etter at jeg har vært tilkoblet i ca 5-10 minutter kan jeg ikke lenger koble til e-post serveren eller nettsider sov. Det jeg da må gjøre er å deaktivere tilkoblingen for så å aktivere den igjen. Da virker det fint en periode før det samme skjer igjen. Er det en instilling eller noe som gjør dette? Det var aldri et problem før. (ADSL fra Hesbynett) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Fikk nettopp mail om at leverandøren driver vedlikehold på en router, så da er det vel dette som er problemet..? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Fikk nettopp mail om at leverandøren driver vedlikehold på en router, så da er det vel dette som er problemet..? sikkert det som var problemet. med meg (adsl fra mimer), kommer det å går i noen perioder. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har aldri hatt slike problemer med ADSL linjen jeg har. Aldri gått ned faktisk (bortsett fra et strømbrudd). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå