EspenFe Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei. Skulle nettopp fylle Cola opp i ett glass. Jeg merket at det var noe som fløyt i colaen. Jeg fisket da denne saken opp med ei skje og merket at det var en edderkopp. Jeg legger inn bilder senere. Noen tips om hva jeg burde gjøre? (kundeservice til cola er stengt) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 vente til de åpner? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Enten kaste brusen, kjøpe ny cola og glemme greia; eller si fra til alle aviser hvor jævlig denne opplevelsen var og at du krever 10 års forbruk av Cola. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Saksøk dem for 3 trilliarder!!11ONE!! Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sikker på at ikke edderkoppen var i glasset først? og hvorfor gjøre en stor sak av ingenting? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg fant en diger most møll klistret mellom en agurk og plastfolien en gang. Jeg bare kastet den. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Sikker på at ikke edderkoppen var i glasset først?og hvorfor gjøre en stor sak av ingenting? veldig, veldig, veldig sikker på at det ikke var en edderkopp i glasset. Synes at jeg burde få en eller annen form for erstatning for produktet (flere flasker cola) Dere har nettopp kommet hjem fra en hard dag. Så skal dere sette dere ned å nyte ett stort glass cola. Så ser du at det ligger en edderkopp oppi der? Gledesdreper anyone? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er ekkelt, selv om du neppe hadde blitt syk av det. Tar du kontakt med kundeservice, får du i verste fall bare igjen det du betalte for colaen. Men mest sannsynlig får du en erstatning i form av noen flasker cola, smøring for å hindre at du går til avisene. En venninne av en venninne av meg hadde kjøpt en Freia Melkedrøm med noe sånn youghurtfyllgreier. Men det var kun sjokolade, ikke noe fyll. Hun klagde til Freia og fikk en boks med masse forskjellige sjokolader (dog ingen Melkedrøm). Og det var jo ikke noe "ekkelt" tilfelle, bare et kjedelig et. Forutsetter nok at man beviser tilfellet ved at man sender inn resten av sjokoladen. Kan derfor være at du står sterkere om du sender inn den colamarinerte edderkoppen din Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vil bare nevne en sak her som kanskje kan være relevant. Det beste er å klage, du får alltid noe igjen . Jeg klagde til Grans angående Tropico Limited Edition etter at toppen knuste når jeg tok av korken. Sa ifra problemet og de hadde funnet ut en til to dager senere at maskinen kuttet 0,1 til 1 mm for mye enn det skulle ha gjort. Noe som medførte at jeg fikk tolv 0.33l flasker tilbake av en . Jeg åpnet jo disse etterhvert og fant ut at det skjedde igjen. Sendte inn en klage på nytt og fant ut at Grans hadde stoppet produskjonen en hel dag pga denne klagen jeg sendte noe som medfører mye kostenader for Grans. Jeg fikk hele 12 nye flasker 0.33l som jeg kan hente på en Rema 1000 butikk . Grans fant ut at det var noe som knuste enn å reparer glassene tror jeg det var. Så jeg har fått hele 24 0.33l glass flasker av grans pga at to av mine ble knust. Grans ringte til og med meg og ba om unnskylding om problemet. Dette har gjort at jeg er enda mer trofast mot Grans! Kanskje du får en del mer coca cola flasker enn bare en tilbake ettersom Coca Cola vil ikke miste deg som kunde. En mindre kunde kan bety mindre kunder. Men ikke klag til media, da får du ingenting tilbake! Pluss klag bare til media når du har fått dårlig svar og kunde service. Men du taper på det igjen tror jeg. Men uansett skal jeg se BILDER! Tok du bilde av edderkoppen når den var i coca cola flasken eller etterpå? Fordi de kan tro du bare kødder med å legge ved en død etterkopp senere. Alltid ta bilde først, før du åpner den . Good luck Litt morsomt å lese. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Send et klagebrev med bilde, du får garantert noe igjen! En tidligere arbeidskollega av meg klagde på ALT! Kjøpte han Maarud pottis og det var for lite krydder så sendte han laaang klagemail, og fikk som regel 5-10 poser pottis i erstatning.. Var cola'n dau når han kjøpte den så sendte han klagemail på det osv osv.. Jeg blir flau over sånne folk, men han fikk jo mye gratis! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Send et klagebrev med bilde, du får garantert noe igjen! En tidligere arbeidskollega av meg klagde på ALT! Kjøpte han Maarud pottis og det var for lite krydder så sendte han laaang klagemail, og fikk som regel 5-10 poser pottis i erstatning.. Var cola'n dau når han kjøpte den så sendte han klagemail på det osv osv.. Jeg blir flau over sånne folk, men han fikk jo mye gratis! Fint...for...han... Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Torturer alle i huset \ alle som har tilgang til huset til noen inrømmer at de har lagt edderkoppen oppi colaen. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Torturer alle i huset \ alle som har tilgang til huset til noen inrømmer at de har lagt edderkoppen oppi colaen. Det er umulig, colaen var uåpent Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror egentlig ikke at du får noen særlig erstatning, da du har åpnet colaen. Hadde colaen fortsatt vært uåpnet hadde det vært noe skikkelig å gå etter. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Torturer alle i huset \ alle som har tilgang til huset til noen inrømmer at de har lagt edderkoppen oppi colaen. I 2nd that notion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå