Fanta4free Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 dette her er katt mi da, vet ikke hva dere synes jeg... tar i mot alt av kritik Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Sløret av for lang lukkertid, men jeg liker blikket til pus. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 En annen gang vil jeg anbefale deg å gå helt ned til kattens nivå når du tar bildet. Da blir bildene mye "kosligere" og "sterkere" (ord forholdet mitt tok plutselig slutt så fant ikke bedre måte å uttrykke meg på ). Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er som nevnt uskarpt, noe som i dette tilfellet ikke tilfører noe. Skjerpings på teknikken (dette får du til!), gjerne litt mer trøkk i etterbehandlingen og ta gjerne bilder av dyret når det er litt mer i farta også. Kattebilder er morsomme, men det gjelder å få litt fart i de Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 har desv ikke katten lenger men kan jo alltids prøve på katta til mamma og pappa takk for tilbake mld haakonts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå