Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 scary..... Blir spennende dette=) Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Ok,etter litt tull med hwbot sin nye database og div tull så fikk jeg endelig gjort det som dere alle har blitt enige om.... soppen er herved offisiell Captain på OC team Norway Hjelp han,inspirer han og jeg er sikker på at overklokkinga her vil få et fortjent oppløft. BTW...han fikk trøbbel med sin gamle konto på hwbot,så han lagde en ny med navnet "Delete" (uten quote ) Bare et lite tips,det kan lønne seg å ha samme navn på hwbot som på forumet her,det kan bli krøll med 2 navn å holde styr på,særlig hvis en skal linke scorer fra hwbot til en konto her på forumet med et annet navn enn en bruker på hwbot. Kan bli litt småkøddete... Ønsker han og alle overklokkere lykke til i 2010 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har skiftet til Amanita Muscaria nå Kontoen min "forsvant" faktisk når de oppdaterte systemet. Tusen takk for at dere vil at jeg skal gjøre dette, skal ihvertfall gjøre så godt jeg kan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tusen takk Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Grattis Amanita, det er fortjent. Ser rundt i tråder på forumet her, og du har hjulpet sinsykt mange med de rette valgene. Gode ledere var du og Nizzen i julekonken også. Er det forresten bare å melde seg inn i OC Team Norway ? Jeg gjorde hvertfall det før den forige konkurransen Endret 3. januar 2010 av lars_era Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tusen takk=) yupp, alle er velkommen=) Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Fint det gikk i orden Jan. Kan du forresten logge deg inn på hwbot, deretter gå hit: http://www.hwbot.org/listMembers.do?teamId=1437 Så degradere meg til "normal" member (ikke delete meg please ) Ser ut som jeg ikke kan degradere meg selv,en annen captain må gjøre det. BTW... alle kan se denne medlemslista,men bare team kapteinen kan redigere/sparke og eller gjøre om på medlemmer (foruten crewet på hwbot da.) Lykke til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tror du er nedgradert nå..... Føltes litt feil og gjøre det Ja, det med nick er veldig lett og gjøre om heldigvis. Nå må jeg bare lete igjennom noen hder:P Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Jupp...jeg er nedgradert til menig Trenger du noe utstyr eller stasj er det bare å spørre,jeg har mye rart liggenes. Kan alltids låne bort hvis jeg har noe noen trenger, blir det en teamkveld eller noe sånnt etterhvert kan jeg stille stasj og bil til disposisjon (hvis jeg har tid da..lol.. ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Setter stor pris på og høre det Nassuz Noe jeg har lyst og få til er treff, det tror jeg er viktig. Vet flere har snakket om det:) Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noe jeg har lyst og få til er treff, det tror jeg er viktig. Blir mer enn gjerne med på det, kan også stille med bil. Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ett treff hadde vært genialt, men det er litt vanskelig for meg å reise siden jeg bor i distrikts norge og mangler 8 måneder på 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå