Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

NHL 10 Forsvarstips

Anbefalte innlegg

Prøvde å søke etter en annen NHL-tråd å spørre i men fant ingen, så bare å slette denne hvis det finnes noe annet sted

Det jeg lurer på er hvordan dere spiller forsvar i NHL10? Kjøpte det her om dagen, mitt aller første NHL spill så er ganske ukjent med kontrollene. Man har jo dyttinga med høyrespaken men det slår veldig sjeldent pucken unna, det jeg bruker derimot er RB for å stikke ut litt med kølla men jeg sliter med å få til det og. Hva gjør dere? Hva er "riktig"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Moro med en som starter en NHL tråd!! Har lett etter det men ikke funnet noe :yes:

Ok, jeg vil anbefale å fokusere på forvarsspillet i starten, til det sitter. Det er ganske vanskelig å få det til, og det har hendt at det har blitt syv-åtte i sekken for min del i starten.

Men etter mange timer med NHL10 så sitter det, for meg.

nummer 1: Det jeg gjør er å fokusere på å ikke selge back'ene min mellom forvarende rød og blå.

Nummer 2: riktig å bruke RB til å poke med, ikke vippe opp kølla da dette ofte blir utvisning.

Det er dumt å prøve på en open ice takling i forsvar, for om du bommer er back'en solgt. Prøv å takle i vantene det gir best resultat.

Prøv alltid å "være" den spilleren som er nærmest puckfører.

OG viktig!!! Dekk skudd og tversover med å kaste spilleren med RB og LB samtidig, selvfølgelig ikke hver gang motstanderen går i angrep, men om du blir god på å lese spillet ser du for når dette blir nødvendig..

Pass på å fylle opp med spillere foran egen goalie, og tett igjen.

Det er dette jeg kommer på i farten, kommer tilbake med mer når det dukker opp i toppen. Men fortell meg hvordan det går.

Interessant å utveksle erfaringer om det beste spillet som finnes ;)

Nicket mitt s1ystr på XBL og tar gjerne en kamp (eller ti)...

Endret av Slystr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...