OV-103 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Vi fikk en Inder på besøk for opplæring på jobben, og han hadde fått et kontantkort abonnement fra sjefen. Jeg skulle kjøpe lade-kort til han og var overbevist om at han hadde Telenor. Det var selvfølgelig feil, så da sitter jeg med et 150 kr lade-kort som jeg ikke trenger. Koden er: Brukt Førstemann til mølla gjelder. Vennligst si ifra når koden er brukt. Endret 12. desember 2009 av OV-103 1 Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Da er koden brukt, tusen takk Lenke til kommentar
Coman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Nå er ikke 150 kroner store beløpet, men jeg må si at trådstarter imponerte meg litt her =) Det er utrolig hvor mange som bare hadde glemt dette kortet i en skuff, eller kommet til å kaste det i søpla, så her får du to tomler opp fra meg! Jeg tror faktisk jeg hadde glemt det i en skuff selv... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, dette er generøst av trådstarter Opplevde som 16-åring å få en togbillett av en som hadde kjøpt billett, men likevel ikke kunne dra av en eller annen grunn. Svært hyggelig! Det er ikke ofte slikt skjer i dagens samfunn. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
cnil Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fantastisk, OV-103! *smil om munnen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå