Gå til innhold

Det spøker med lyd på maskinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har vel dårlig skjermet'e kabler til anlegget. da tar det inn radioen med ledningen, blir som en anntenne :)

Dama mi har ett gammelt pc anlegg, og der fikk man inn vår næradio om man plugget den ut av datamaskinen :p

merkelig for det er bare nå siste dagene dette har skjedd....plutselig bare kom!!

brukt samme kable på andre maskiner uten noen problemer.

og som nevnt, kobler jeg til min bærbare, fungerer det smertefritt.

Lenke til kommentar
Du har vel dårlig skjermet'e kabler til anlegget. da tar det inn radioen med ledningen, blir som en anntenne :)

Dama mi har ett gammelt pc anlegg, og der fikk man inn vår næradio om man plugget den ut av datamaskinen :p

merkelig for det er bare nå siste dagene dette har skjedd....plutselig bare kom!!

Gå inpå prosesser og se om det er noe P4 greier som kjører i bakgrunnen av en elelr anne besynder lig grunn.

Jeg skjønner egentlig ikke hvordan dette skjer, men.. Naboen har satt opp en ulovlig radiostasjon? En kompis ahr sendt deg et meget utspekulert og ufattelig morsomt "virus"? I don't really know.. Men som alltid skal jeg si i fra vist jeg komer på noe lurt.

Lenke til kommentar

Gå inpå prosesser og se om det er noe P4 greier som kjører i bakgrunnen av en elelr anne besynder lig grunn.

Jeg skjønner egentlig ikke hvordan dette skjer, men.. Naboen har satt opp en ulovlig radiostasjon? En kompis ahr sendt deg et meget utspekulert og ufattelig morsomt "virus"? I don't really know.. Men som alltid skal jeg si i fra vist jeg komer på noe lurt.

Nå får jeg ikke gjort dette før ikveld en gang - sitter på jobb. Men mener å huske jeg gjorde det, og fant en prosess (Creative et eller annet). Fjernet den og P4 lyden forsvant, men det gjorde og at jeg ikke lenger fikk noe lyd fra andre medier. Maskinen måtte så restartes - og da kom P4 atter en gang.

Virus - sjekket flere ganger og fjernet det som har vært og rescanned. Har og kjørt mailware program.

Nabo? hehe det blir vanskeligere å finne ut av enn det som en kan se av endringer utenifra :-).

Lenke til kommentar

Vist det het crative et eller annet.. Du har ikke tilfeldig vis et Crative lydkort, da?

I så fall var det programvaren du slo av. reinstaller denne og/eller driver. Det er ikke sp vanskelig så det kan være greit å utelukke i det minste. Men en ting er i alle fall sikkert, nå. Problemet er software relatert :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...