magnkra Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei! Min til nå ett år gamle og problemfrie telefon HTC Diamond begynte plutselig i dag å slarke. Det var etter lading da jeg skulle skru på telefonen i dag tidlig at det tok unormalt lang tid å starte telefonen - nærmere 4 minutter:S Jeg har prøvd å skru den av og på et par ganger. Den kom på etterhvert men klarer ikke å koble opp til noe nettverk. Den restarter også seg selv og jeg trenger ikke taste noen pinkode (noe jeg alltid måtte før og hadde skrudd på selv). Jeg prøvde også å gå til meldinger med det resultat at den ikke ville åpne noen. Aner ikke hva som kan være galt. Hva tror dere? Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Forøvrig viser det seg å bli svært vansklig og oppdatere programvaren da telefonen bare skrur seg av etter jeg har skrudd den på:s Løste problemet ved å starte oppdateringsprogrammet med en gang telefonen startet så problem solved:) Endret 12. desember 2009 av mkb88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå