Cath92 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei, jeg trenger en anbefalning til et bra screenshot-program som er gratis. Grunnen er at jeg lastet ned et som het Galdwin, og det funket bra på skrivebordet og sånt, men når jeg skulle ta bilder inne på The sims 2, så ble bildene helt svarte. Jeg leste om dette og fant ut at man enten måtte skru ned "hardware acceleration", men dette fungerer visst ikke på Vista. Det andre alternativet va rå skru av en eller annen F-tast. Denne tror jeg ikke jeg har på min laptop. Og det siste alternatvet var å laste ned et nytt program, så jeg får prøve det som siste utvei. Det eneste jeg trenger er et program som lagrer screenshot-ene mine på en mappe automatisk. Håper på hjelp, takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Screenshot Utility. Har brukt dette i et par år nå, kjempebra program. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Screenhunter fungerer også bra.Screenhunter 5 free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå