Locrin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei. Jeg har fått muligheten til å kjøpe 2 splitter nye ps3 slim for kr 1500,- pr stk. Er dette maskiner som det ville vært greit å få solgt igjen senere med en fortjeneste? Maskinene er ubrukte og det medfølger kvittering. Dette er 100% lovlig for de som tviler på det Takk for svar. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hva er det du egentlig spør om? Selvsagt er det fortjeneste å hente når du får de tusen kroner billigere? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Hva er det du egentlig spør om? Selvsagt er det fortjeneste å hente når du får de tusen kroner billigere? Jeg lurer bare på om dette er noe som det er lett å selge videre, eller om jeg risikrer å sitte med skjegget i postkassa fordi ingen vil kjøpe dem. Har liten oversikt over hvor lett ps3 selger når det er privatpersoner som står for salget. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tipper du kan gjøre deg en tusenlapp til sammen på å selge dem på auksjon. Og det blir sikkert enda mindre hvis du må betale frakt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 ok takk. Tror jeg tar sjangsen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Om du selger under utsalgspris og med kvittering så er det vel ingen som tenker seg om to ganger før de kjøper. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Om du ikke har kvittering / kjøpsbevis på de, så hold deg langt unna. Edit; Lese førsteposten bedre neste gang Endret 12. desember 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Han/hun som selger deg disse to kan ikke være veldig smart hvis dette stemmer. Man får rimelig lett minst 2000 per stykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå