Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Heisann Har i det siste sikla en del over Playseat + Logitech G27, og lurer på om det er noen her inne som har ett? Vil jeg med mine 1.97m få plass? Og hvilken modell kan anbefales? Forskjell på A1GP og Evolution? Endret 12. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 1.93 her. det går greit ned til pedalene men rattet kunne vært noen få cm nærmere. iogmed at pedalene skyves framover så går rattet motsatt vei. men er du litt fingernem så er det jo veldig greit å fikse det. Skal man kjøre bil så skal man kjøre med ratt og stol! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har jeg og, er riktignok bare ca 1.85 da. Men har du litt sveisekunnskaper/har en kamerat med det vil jeg anbefale deg å lage deg en stol istedet. Blir mye bedre å bruke i lengden! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Nå har det seg slik at jeg via min utdannelse har tilgang til verksted med alt fra drejebenker til sveiseapparater. Har noen åpne verksteddager ila et semester også. Vet bare ikke om det kan betale seg å lage det selv. Kommer på ca 5700dkk fra Italia (?) til Danmark, da ink. Logitech G27. Men det er grei byggekvalitet eller? Liker at den kan legges sammen, da det ikke er så fryktelig stor plass i min 30kvm "store" leilighet Endret 12. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Spørs vel litt om du må betale for stolen og materialene også. Byggekvaliteten er grei den, men stolen blir hard å sitte i lenge om gangen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Må nok betale for stol og materiale, men det hadde uten tvil vært fett å lage noe selv. Hvilket sted kjøpte dere playseat fra? Og er det egentlig forskjell på Evo og A1GP? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kjøpte mitt brukt, så vet igrunnen ikke hvor det er kjøpt. Har solberg edition så begynner vel å bli noen år også Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 kjøpte mitt nytt for 2500kr for 3 år siden. syns kanskje du betaler litt mye? hvis ikke det rattet koster 3000kr da? Og koster det så mye så gå heller for Fanatec sitt ratt som er rett og slett best. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Kan se priser og sånn her inne: http://www.playseat.com/shop/index.php/pla...-evolution.html Har aldri hørt om Fanatec sitt ratt og pedaler, trodde G25/27 var cremen når det kommer til slike sett? Fant også disse, http://www.gameracer.dk/shop/frontpage.html, som ser litt billigere ut. Ser at rattet koster 3200kr på komplett. Endret 12. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 bor du i danmark eller italia siden du skal handle derifra? (moms, frakt) fanatec.de sjekk også youtube for diverse videoer av rattet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Bor i Danmark ja, så behøver kun å tenke på frakten fra et annet EU land. Fanatecen der er jo nesten like dyr som Logitech sin.. Aldri hørt om merket før, kanskje verdt å ta en titt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) de her har seriøse tester. han her virker veldig flink og grundig.: http://www.youtube.com/user/UKOGjonboy Hør også med "daruu" som postet over her, han har rattet. Mitt ligger på posthuset nå og jeg er på ferie i nordsjøen. Endret 13. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Alright! PSV/AHTS du er på? Eller platform? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Alright! PSV/AHTS du er på? Eller platform? Sleipner B. Ubemannet sak egentlig, men Aibel har et prosjekt her og West Epsilon (seadrill) ligger her og borer nye brønner. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Fett.. Skal selv seile fra Felixstowe til Hong Kong og tilbake med Clementine Maersk, en gang på nyåret. Blir fett å utforske den maritime verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå