Gå til innhold

Riot shield = ubrukelig? (experience players thread)

Anbefalte innlegg

Tenk deg at du står å dytter mot et lite riotshield, hvor vanskelig kan det være å få lurt kniven rundt dette? De klarte det hele tiden i middelalderen hvorfor skal det ikke gå i mw2?

Selvfølgelig holder ikke riotshieldet mot semtex granater. Det burde jo a gått i tusenbiter.

I virkeligheten så holder ikker riotshield mot stort mer en maskinpistoler. Og da bare 5-6 skydd før glasset går i stykker.

Jeg mener riotshield funker helt fint. Det er kansje litt overpowered at du kan drepe med et dytt men det får gå. Har spilt litt og jeg tror ikke commando eller akimbo "glitchene" er glitcher. Kommer du nærme nok så skal du kunne knive feks over shieldet og rett i trynet.

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nemlig. Det er ingen ting galt med riot shield, du var bare ikke god nok, så du følte at du måtte finne noe som var "galt" med det for å klage på det.

jo, fortsatt akimbo glitch og knife glitch å "semtex på shield"!

værste jeg har opplevd hit til,var en fyr som jeg dreiv å dyttet på som fikk lurt kniven sin rett i hjelmen min i det jeg charget han med all min kraft!

det er små irriterende og virker ulogisk når en fyr som nettopp har blitt dyttet på kan bare knive tilbake med engang!

dessuten var det han som var trengt opp i et hjørne og egnetlig ikke skulle hat frihet til å gjøre slikt!

*CRY CRY CRY*

rett i hjelmen!!!!!

Semtex på skjoldet er en genial måte å countre de som er dumme nok til å ikke bruke blast shield sammen med riot. Akimbo glitch aner jeg ikke hva du mener med, så det må du utdype. Å kjøre kniven rundt skjoldet virker heller ikke noe umulig.

Lenke til kommentar
Nå tar vi alle en titt på e9's første signaturlinje og leser tråden om igjen

HAHA! Beste som er sagt i tråden så langt :)

Jeg har nå lest hele tråden, og jeg må si meg enig med ad.pro.pl.

Det er utrolig vanskelig å forstå hva trådstarter er ute etter, og derfor er det også vanskelig å komme med konstruktive tilbakemeldinger. Jeg har fortsatt ikke skjønt hva trådstarter vil med denne tråden.

Lenke til kommentar
Riot shield er så syyykt digg! :D Hvis du har trowing knife, commando pro, marathon pro og light weight så er det digg!! Ikke undervurder riot shield selvom du kan bli skutt i hodet eller i beina.

Helt enig. Med den comboen der er RiotShield + Blast Shield eventyrlig bra. Har spilt mye med denne comboen og havner øverst som den som tar mest domination poeng svært ofte. Og du er rask nok til å kunne switche mellom shield og våpen uten å dø. Det som er aller morsomst er at nesten samtlige rygger eller løper avgårde når jeg croucher og sniker meg mot dem - de har tydeligvis litt respekt for Riot Shieldet.

Men får du en flash eller stun imot deg, da er du knivstukket før du vet ordet av det....:-P

Lenke til kommentar

Fikk 12 kills i går med riot shield og trowing knife :L Fikk først 5 killstreak med bare trowing knife, brukte predator missilen, så fikk jeg care package, åpna den, der var det enda en predator missile, så døde jeg da jeg brukte den :p Noen kom å knifet meg :mad: Så drepte jeg 7 til ^^. var en kort runde :D kom øverst på lista. Var bare 3 stk. på det andre laget spm drepte flere enn meg :cool:

Lenke til kommentar

det var egentlig helt tull med semtex,det var bare for å se om dere tok meg over seriøst,men lo så jeg gråt da jeg leste det..

prøvde det faktisk i praktisk i det jeg leste det!

Endret av e9
Lenke til kommentar

har overhodet ikke giddet å lese gjenom tråden, men her er min 'experience' med riot shield. Om man spiller domination kan det være ganske greit å ha. Har du et ganske bra second-hand weapon som f.eks 1887-model akimbo pluss riot shield så er du nesten overlegen. Det blir ikke lett å ta deg bakfra, og du har fortsatt en god range å gå på, å som alle vet så er 1887-model akimbo OP..så det går opp i opp.

Spiller du taktisk med party f.eks så er riot shield greit å ha for å bli kvitt sentry-guns.

Er dere flere så går gjerne du først rundt et hjørne. Om lagkamerater ser at du blir beskutt så kan de diskret hoppe frem og da har de overtaket.

Har du throwing knife + scavenger og riot shield så er du ganske overlegen one on one i tette områder som f.eks favela. Men da gjelder det å treffe med kniven.

Det er heller ikke så altfor vanskelig å ta en mot en med shield-bash. Men som sakt tidligere, det skal ikke mye til, en flash/stun så er du ganske ute å kjøre med mindre du har andre som kan ta seg av de.

Lenke til kommentar
Slipp skjoldet? :hmm: How?

prøvde og bytte til et våpen jeg stod opp på i tunnelen i wasteland

:S det skjønte jeg fint lite av:S

trykket X for å ta opp det våpnet jeg stod opp på så lenge semtexen ticket til å sprenge, så løpe sin vei?

Lenke til kommentar

Bruker selv Shield en del for tiden, ganske morsomt.

Holder på og lage en film fra vanlige online matcher (public), når jeg leker meg med shieldet mot folk. Ganske artig. heh

Må øve litt mere på Throwing Knife. :F føler at den kaster så kort, selv om jeg har 'oppgradert' slik at den skal kaste litt lenger.

Du må også huske å sikte nøyaktig på fienden om du skal ha best mulig cover. Sikter du litt for langt ned eller opp, kan han lett skyte deg i hodet\tærene :p

Lenke til kommentar
*er det noen andre som merker at riot shield er faktisk for nerfet på MW2?

**lette små feil i spillet som gjør så motstanderne kan knife og akimboe deg selv om du har shieldet fremme?

*for vanskelig og CC med flere en 1 mot seg og selv med 1 person kan det være alt for vanskelig og CC pga dårlig covering av Riot shieldet av dine egne kropps deler!

**atm er jeg perket : Marathon,hardline,commandor,martyrdom!

Tenkte jeg skulle prøve å tolke dette innlegget så folk kansje forstår det bedre.

* Han mener at IW har gjort riot-shield litt for dårlig i forhold til hva han mener det burde være. Nerf = degradert.

** Han mener at det ikke skal mye til før noen kan knive deg/skyte deg selv om du har skjoldet fremme. (Den skjønner vel de fleste)

* Vanskelig å ha 'crowd-control' (utrykk ofte brukt i mmorpg som wow.) Dette utrykket betyr å ha kontroll over en gruppe motstandere mens dine lagkompiser kan ha en taktisk diskret overtak ved flanking/sniping etc.

** Denne forstår alle. ATM = at the moment.

Hva trådstarter vil frem til er å stille en del problemstillinger overfor riot-shield som vi forum/MW2 brukere kan diskutere og komme med for og mot argumenter til.

Endret av xitto
Lenke til kommentar

For og mot argumenter? Dette er en tråd der man kan si sin mening for å bli pisset på av trådstarter med et innlegg man fortstår ikkenoe av :) Slik har jeg forstått det. NEI, jeg forstår faktisk ikke hva trådstarter skriver her.

Uansett.

Å slippe skjoldet er veldig problematisk. Tar en liten stund å plukke opp et våpen, og så løpe sin vei. I tillegg må man jo faktisk stå ved et våpen når semtexen blir kastet.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...