bas Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) får meg etter 1 dag med trening med riot shield og throwing knives har jeg ingen problemer med å handle CC 1vs2 men flere en 2 blir for mye for en stakkar kar med riot shield! Så du mener at riot shield kanskje skulle hatt en høyere nedre grense for hvor mange motstandere man kan klare om gangen? De skulle vel også gjerne stilt seg pent i kø foran skjoldet da, og det skulle kanskje vært en regel om at man ikke har lov til å angripe en med skjold fra siden eller bakfra, kun forfra?? Slutt å bruk skjold du hvis det irriterer deg så forferdelig og skaper så mye problemer for deg, har ikke noe annet forslag. Endret 13. desember 2009 av bas Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er jo måte på hvor mye bevegelsesfrihet man skal ha når man går i crouch bak et skjold som veier flere kilo... Det å få lurt en kniv inn i brystregionen/hodet på siden av skjoldet er jo ikke så urealistisk. Det som er mest idiotisk med skjoldet, er at det dreper med et lite dunk (i HC ihvertfall). Jeg tror IW hadde større taktiske tanker bak skjoldet, men dreit litt på draget. For min del er de freebies... Lenke til kommentar
e9 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Det er jo måte på hvor mye bevegelsesfrihet man skal ha når man går i crouch bak et skjold som veier flere kilo... Det å få lurt en kniv inn i brystregionen/hodet på siden av skjoldet er jo ikke så urealistisk. Det som er mest idiotisk med skjoldet, er at det dreper med et lite dunk (i HC ihvertfall). Jeg tror IW hadde større taktiske tanker bak skjoldet, men dreit litt på draget. For min del er de freebies... ja haha...ser det med bevegelsesfrihet,men alikvel skjoldet borde dekke deg forfra mot lightweight og marathon å commandor, dunno i HC pga har ikke spillt det så mye men blir kanskje litt for OP med et dytt men for meg kunne jeg ha tenkt og satt inn en slaks lengre slowing effect på de du nettopp har dyttet på? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Har lest denne tråden 3 ganger og har store problemer med å skjønne hva du skriver Det jeg har fått ut av tråden etter mye tolking er dette: 1. Du mener at det er teit at man kan skyte/knife igjennom skjoldet når man står veldig nærme. Ja greit det er en glitch tror jeg. 2. Du har levlet 3 ganger til lvl 40 på 3 dager? eller har du lvl til lvl 40 på tre dager? eller har du levlet til prestige også er du for tredje gang på lvl 40? Eller har du levlet til lvl 40 også startet på nytt 3 ganger? Hvis saken er at du har klart lvl 40 på tre dager så er du absoulutt ikke erfaren:P 3. Du sier at det er ikke noe problem å drepe en person eller to, men kommer det fler på en gang så klarer du det ikke. WTF er problemet med det, du skal da ikke være udødelig med riot heller da!!! 4. Du mener at det er feil at en person skal klare å løpe rundt deg for så å drepe deg. SÅ DREP HAN FØR HAN GJØR DET. 5. Skal jeg begynne å klage hver gang jeg blir drept når jeg bruker m16? Herregud den er så dårlig, jeg klarer og drepe en og to, men kommer det fler på en gang dør jeg. Den burde jo ha auto aim styrte misiler slik att alle skudd traff en fi i hodet:P 6. Lær deg å drep folk med vanlige våpen, jeg kan banne på at jeg hadde drept deg lett 1v1, er det da noe feil med riotshield da? Endret 13. desember 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
e9 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Har lest denne tråden 3 ganger og har store problemer med å skjønne hva du skriver Det jeg har fått ut av tråden etter mye tolking er dette: 1. Du mener at det er teit at man kan skyte/knife igjennom skjoldet når man står veldig nærme. Ja greit det er en glitch tror jeg. 2. Du har levlet 3 ganger til lvl 40 på 3 dager? eller har du lvl til lvl 40 på tre dager? eller har du levlet til prestige også er du for tredje gang på lvl 40? Eller har du levlet til lvl 40 også startet på nytt 3 ganger? Hvis saken er at du har klart lvl 40 på tre dager så er du absoulutt ikke erfaren:P 3. Du sier at det er ikke noe problem å drepe en person eller to, men kommer det fler på en gang så klarer du det ikke. WTF er problemet med det, du skal da ikke være udødelig med riot heller da!!! 4. Du mener at det er feil at en person skal klare å løpe rundt deg for så å drepe deg. SÅ DREP HAN FØR HAN GJØR DET. 5. Skal jeg begynne å klage hver gang jeg blir drept når jeg bruker m16? Herregud den er så dårlig, jeg klarer og drepe en og to, men kommer det fler på en gang dør jeg. Den burde jo ha auto aim styrte misiler slik att alle skudd traff en fi i hodet:P 6. Lær deg å drep folk med vanlige våpen, jeg kan banne på at jeg hadde drept deg lett 1v1, er det da noe feil med riotshield da? herregud, hva er vitsen med å være så overaggressiv.. jeg lagde denne posten da jeg begynte og spille med riot shield, altså 1 dag siden, nå har jeg lvl helt til lvl 40 som riot shield og gått derfra til å begynne med våpnene nå pga å få utnyttet "weapon challangene" seinere i spillet. Dette er 3 gangen på 4 dager jeg er lvl 43! har spillt COD MW siden det kom ut og spillt COD WaW siden det kom ut og har en del erfaring innom dette. kan hende at det er litt uoversiktelig det jeg skriver men da får jeg beklage det. men dere trenger ikke whine over det, da kan dere heller la denne topicen dø bort istede for å whine! M.v.H e9 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 skjønner fremdeles ikke hva du mener med "Dette er 3 gangen på 4 dager jeg er lvl 43!" er du i 2. prestige lvl 43, eller har du levlet til lvl 43 to ganger, og begge gangene blitt tilbakestilt til lvl 1, for så å nå lvl 43 for 3. gang? Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har prestiget 3 ganger iløpet av 4 dager ! Særlig. Selv syns jeg riot-shield funker bra. Utrolig morsomt å kaste kniver når motstanderen tar en pause fra skytinga. Lenke til kommentar
e9 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 [qoute] Selv syns jeg riot-shield funker bra. Utrolig morsomt å kaste kniver når motstanderen tar en pause fra skytinga. det gjør det! jeg en kompis trente 1 time idag med kun kaste kniv mot hverandre for å få bedre aim med kaste kniv! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg synes riot shield er akkurat som det skal være (kanskje det er noen bugs her og der, men). Egentlig synes jeg det skal være særdeles vanskelig å ta ut to stykker på en gang, noe det virker som det ikke er, altså mener jeg det kanskje er litt OP. På en annen side, er det bare å kaste semtex på skjoldet. Nei, jeg liker det akkurat slik som det er. Endret 13. desember 2009 av Camrot Kommentar påp fjernet innlegg er redigert bort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil minne samtlige deltakere i tråden her at retningslinjene sier klart i fra at innleggene skal holdes i en høflig tone, men dette var klart et problem for flere av posterne her inne. Husk på at man alltid kommer lengre med et smil og en vennlig tone samme hva det gjelder, i hvert fall på et diskusjonsforum på nettet; og ikke minst hold dere til temaet. Alle innlegg som ble vurdert som for aggresive/uhøflige, inkludert et par personangrep, er fjernet fra tråden, tilsammen 11 innlegg. Dette er andre gang på kort tid at tråden måtte ryddes i, dere får nå en klar beskjed om å oppføre dere, og da forventer jeg faktisk at det overholdes fra nå av. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 herregud, hva er vitsen med å være så overaggressiv..jeg lagde denne posten da jeg begynte og spille med riot shield, altså 1 dag siden, nå har jeg lvl helt til lvl 40 som riot shield og gått derfra til å begynne med våpnene nå pga å få utnyttet "weapon challangene" seinere i spillet. Dette er 3 gangen på 4 dager jeg er lvl 43! har spillt COD MW siden det kom ut og spillt COD WaW siden det kom ut og har en del erfaring innom dette. kan hende at det er litt uoversiktelig det jeg skriver men da får jeg beklage det. men dere trenger ikke whine over det, da kan dere heller la denne topicen dø bort istede for å whine! M.v.H e9 Aggresiv? jeg prøvde å være så saklig som bare mulig i forhold til deg. Tråden er grei den, men jeg har store problemer med å skjønne hva du mener. Jeg tror faktisk du burde lese over det du har skrevet et par ganger for mye av det henger ikke helt på greip. Jeg er ikke noe rettskrivings fantom selv. Du har utrolig mange setninger jeg ikke skjønner noen ting av og mange setninger som jeg tror er selvmotsigende. Kan være at de ikke er det, men da har jeg ikke skjønt det. Det er jo ikke så mye vits i å skrive på et forum når ingen egentlig skjønner hva du mener:P Til det du akkurat skrev. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Har du levlet 3 ganger til 42lvl på tre forskjellige profiler og en på lvl 40? Slik som feks i wow, hvor du kan ha 3 brukere på feks lvl42 og en på lvl 40 Eller er du i tredje perstige lvl 40? Altså 3 ganger lvl 70 + 42 levler med riot shield. Noe som du har rukket på 3 dager, men du har hatt spillet siden det kom ut. En ting til, hvorfor svarte du ikke på de spørsmålene som omhandlet riotshield? Blir vanskelig å komme med meninger når du glatt overser de!! Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg prøvde å påpeke diverse problemer med rettskriving/l33t språk tidlig i denne tråden da det var vanskelig å skjønne hva trådstarter egentlig mente, men det ble glatt moderert bort. Så da får vi bare prøve å tolke norsk/engelsk/l33t språk så godt vi kan. Mange av misforståelsene kunne vært unngått om folk faktisk skjønte hva som ble skrevet. Endret 14. desember 2009 av bas Lenke til kommentar
espkul Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 kan man ikke spille uten å benytte dataspråket? hva er vitsen... bare teit. lol ass Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 kan man ikke spille uten å benytte dataspråket? hva er vitsen... bare teit. lol ass Lenke til kommentar
e9 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 herregud, hva er vitsen med å være så overaggressiv..jeg lagde denne posten da jeg begynte og spille med riot shield, altså 1 dag siden, nå har jeg lvl helt til lvl 40 som riot shield og gått derfra til å begynne med våpnene nå pga å få utnyttet "weapon challangene" seinere i spillet. Dette er 3 gangen på 4 dager jeg er lvl 43! har spillt COD MW siden det kom ut og spillt COD WaW siden det kom ut og har en del erfaring innom dette. kan hende at det er litt uoversiktelig det jeg skriver men da får jeg beklage det. men dere trenger ikke whine over det, da kan dere heller la denne topicen dø bort istede for å whine! M.v.H e9 Aggresiv? jeg prøvde å være så saklig som bare mulig i forhold til deg. Tråden er grei den, men jeg har store problemer med å skjønne hva du mener. Jeg tror faktisk du burde lese over det du har skrevet et par ganger for mye av det henger ikke helt på greip. Jeg er ikke noe rettskrivings fantom selv. Du har utrolig mange setninger jeg ikke skjønner noen ting av og mange setninger som jeg tror er selvmotsigende. Kan være at de ikke er det, men da har jeg ikke skjønt det. Det er jo ikke så mye vits i å skrive på et forum når ingen egentlig skjønner hva du mener:P Til det du akkurat skrev. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. Har du levlet 3 ganger til 42lvl på tre forskjellige profiler og en på lvl 40? Slik som feks i wow, hvor du kan ha 3 brukere på feks lvl42 og en på lvl 40 Eller er du i tredje perstige lvl 40? Altså 3 ganger lvl 70 + 42 levler med riot shield. Noe som du har rukket på 3 dager, men du har hatt spillet siden det kom ut. En ting til, hvorfor svarte du ikke på de spørsmålene som omhandlet riotshield? Blir vanskelig å komme med meninger når du glatt overser de!! aldri nevnt jeg hadde MW2 siden det kom ut, har hatt det i max 2 uker og har kun for det meste på de 2 ukene spillt special ops og campaign, mangler kun 3 achievements på spillet! jeg har prestiget 3 ganger på samme acounten! har vært syk og har nesten ikke sovet noe! ergo jeg har gamet livs shiten ut av meg! jeg beklager måten min og skrive på fordi det kan hende ikke alle vet hva jeg mener med ordene mine eller kanskje ikke er flinke nok i engelsk! uansett ja jeg mot sa meg selv flere ganger iløpet av denne treader for jeg startet som hat post mot riot shield også når jeg endelig hadde fått trent meg selv om til å bli helt ok med riot shield så liker jeg det! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 I agree, but at the same time I dont. Really, I agree but sometimes I dont know what to agree on even if I just said it, or somehting, you get me? Sorry, jeg kjeder meg. Jeg er enig med ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nå begynner jeg å skjønne litt her:p Det var en hat riot shield tråd, som ble til en riot shield er ikke bra nok tråd:P Du har lvl 3 ganger til lvl 70 på 3 dager. Så er endelig det klart:P Du har vært syk derfor ikke sovet noe:P? Når jeg er syk ligger jeg bare og sover:p Uansett denne tråden her har sporet helt av. Jeg aner ikke lenger hva denne tråden er for, bare at den har noe med riotshield å gjøre. Trådstarter, det er ikke det at vi ikke skjønner engelsk som er problemet:P Problemet er at du ikke gidder å bruke ti sekunder på å se over det du har skrevet. Endret 15. desember 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 jeg beklager måten min og skrive på fordi det kan hende ikke alle vet hva jeg mener med ordene mine eller kanskje ikke er flinke nok i engelsk! Engelsk er ikke et kriterie for å debattere på et norsk nettforum. uansett ja jeg mot sa meg selv flere ganger iløpet av denne treader for jeg startet som hat post mot riot shield også når jeg endelig hadde fått trent meg selv om til å bli helt ok med riot shield så liker jeg det! Nemlig. Det er ingen ting galt med riot shield, du var bare ikke god nok, så du følte at du måtte finne noe som var "galt" med det for å klage på det. Lenke til kommentar
e9 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Nemlig. Det er ingen ting galt med riot shield, du var bare ikke god nok, så du følte at du måtte finne noe som var "galt" med det for å klage på det. jo, fortsatt akimbo glitch og knife glitch å "semtex på shield"! værste jeg har opplevd hit til,var en fyr som jeg dreiv å dyttet på som fikk lurt kniven sin rett i hjelmen min i det jeg charget han med all min kraft! det er små irriterende og virker ulogisk når en fyr som nettopp har blitt dyttet på kan bare knive tilbake med engang! dessuten var det han som var trengt opp i et hjørne og egnetlig ikke skulle hat frihet til å gjøre slikt! *CRY CRY CRY* rett i hjelmen!!!!! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hehe. Ja tenk at et lite skjold ikke beskytter mot en eksplosjon. For min del synes jeg at det er latterlig at skjoldet tåler så mye som det gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå