Zafar Iqbal Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei håper det er noen som kan hjelpe. Jeg har lagd en side som er satt opp på følgend måte. vmenu.php hmenu.php midten.php Vmenu.php og hmenu.php står fast hele tiden. eneste som forandrer seg er midten.php. Alle linkene på Vmenu fungerer fint. Det gjør også alle de linkene som imidlettid er ment å åpnes i samme vindu, dvs hvis jeg har en includ oppe som heter porgrammer og den åpnes i midten.php er det en ny link på programmer.php og jeg klikker vil den åpne i samme vindu med v/hmenu.php på vær side. Det jeg mener er at den åpner ikke i et nytt vindu(poppup)eller i samme men uten meny. Forestill dere frames. Mitt problem er nå følgende: Jeg har begynt å sette opp databaser og når jeg da har en side som vises i midten på min webside hvor alt innholdet er hentes fra en tabell i databasen. Det samme gjelder linken [Les mer] NB!! Hint slik som på vg dagbladet. Problemet er imidlertidig at jeg ikke får åpnet noen side når jeg klikke rpå [Les mer] legger ved koden som ligger under [Les mer]. <a href="index.php?pages=nyttig/nyheter_oppslag?ny_id=<?php echo $ny_id;?>">[les mer]</a> Håper det er noen som kan hjelpe, antar at det er ? tegnene som er problemet. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 prøvd med <a href="index.php?pages=nyttig/nyheter_oppslag&ny_id=<?php echo $ny_id;?>">[les mer]</a> ? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 prøvd med <a href="index.php?pages=nyttig/nyheter_oppslag&ny_id=<?php echo $ny_id;?>">[les mer]</a> ? Helt sykt at problemet kunne løses så enkelt. Holdt på og loooka med dette lenge faktisk. Tuuuuuuuusen tak for tipset, det fungerer nå. Lenke til kommentar
Black Knight Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som vet hva denne meldingen står for? Parse error: parse error, unexpected T_LNUMBER, expecting T_STRING or T_VARIABLE or '{' or '$' in /customers/onlinehjelp.com/onlinehjelp.com/httpd.www/bilder/utskrift.php on line 69 På linje 69 i koden er det bruker og passord til databasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå