gustav Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Bruker nero. Har en cd med for meg viktig innhold. Etter en error-brenning, får jeg ikke lenger tilgang til det gamle materialet på denne cd'n. Er det mulig å redde det? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja. Men det spoers hvor "viktig" det er for deg... Kommer ikke paa noe program som leser herpa cd'er akkurat naa, saa du faar si hva det er snakk om. Mange smaa filer? En stor? Hvilke type filer? Uansett, cdrwin og ultraedit kan hjelpe. Lenke til kommentar
martnber Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Prøv BadCopy Pro. En demoversjon finnes herfra... http://www.cddataguys.com/BadCopyPro.htm Mulig dette kan hjelpe. Jeg har ihvertfall klart å "redde" en hurtigformatert cd-rw plate. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Ja. Men det spoers hvor "viktig" det er for deg... Jeg vil si relativt viktig. Det er i forbindelse med jobben. Litt over en ukes arbeid. Finnes det noen slags guide på dette, eller... cdrwin har jeg, får prøve å skaffe ultraedit. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Takk martnber :smile: , skal laste det ned så får vi se hvordan det går.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå