Gå til innhold

Mer retro-Mega Man (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Mega Man til gameboy har alltid vært dårligere ripoffs av NES-versjonene, men Mega Man V var en spesialprodusert utgave, kun for GameBoy, noe som gjør det utrolig kult. Hvis du søker på ebay, så finner man dette spillet for rundt 50$, og alltid merket RARE.

Vanskelighetsgraden.. Tja. Jeg kan runde det på en halvtime om jeg vil. Men så har jeg spilt det siden jeg var 5 år gammel da. (mao, i 15 år)

Lenke til kommentar

Enig i at Mega man 9 var vanskelig ja, men ikke før slottet til Dr. Willy. De andre banene er jo ganske enkle, i klassisk mega man-stil.

Og Mega Man 2 er jo det enkleste i serien, ihvertfall om man spiller på normal (som ble lagt til fordi Capcom trodde den vanlige vanskelighetsgraden ble for tøff for vesten). Mega Man3 3 er noe vanskeligere, men fremdeles såpass greit at jeg rundet det på første forsøk.

Mega Man 1 derimot, er deilig vanskelig. I de andre spillene dreier det seg bare om å prøve og feile litt, så kommer man rimelig fort gjennom.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Cool, Mega Man stod for mange timer glede og utfordring hos kompisen etter skoletid på barneskolen. Har såvidt prøvd igjen nå på Wii'en via emulator, og det er jo skamvanskelig! Likevel, ordentlig kos å mimre litt med dette.

For dere som liker musikken fra Mega Man kan episode 18-20 av Syntax Error anbefales.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...