eirberen Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Heisann!! Jeg skal på lan til helgen, men jeg har ikkje skjermkort. Så jeg lurte om noen hat et GeForce 2 MX kort til salgs. Siden jeg trenger det til helgen så må du bo i Nær Stavanger slik at jeg kan hente kortet. Jeg er villig til å betale 200-250kr Vennligts ta kontakt på e-mail: [email protected] eller skriv i forumet. PS! Skjermkortet må virke helt fint. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 retningslinjene[/url]"]Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 http://bruktmarked.hardware.no/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 retningslinjene[/url]"]Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. hehe, onkel-politi Bare 9 poster igjen nå, så runder du 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå