Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har lurt en stund nå, hva synes du er en bra klem? Og er det flere måter og klemme på? MVH Nysgjerrig gutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Såklart finnes det flere måter å klemme på. En god klem må vel være kinn mot kinn, mens begge holder rundt hverandre og klemmer sånn passegodt, derav ordet klem? En annen type klem kan være en-flau-13år-gammel-gutt-som-treffer-mormor-på-kjøpesenteret-og-må-gi-henne-en-flau-klem-mens-alle-vennene-ser-på-klem, da blir det litt mer hodebunn/panne mot mormors kinn og så trekke seg fort unna Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Enig med Kiire på hvordan en god klem skal utføres! Holde rundt hverandre å bare kose, er så koselig atte! ^^ Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 De beste klemmene er ikke kinn mot kinn. De klemmene hvor man omfavner hverandre og har nærmest haka på baksia av skuldrene er deilige. Ellers liker jeg veldig godt når jenter er lavere enn meg og klemmer på brystet mitt. Da legger jeg armene rundt henne, og kysser hun lett på hodet, eller legger hodet mitt på øvre del av hennes hode. Klemmer er noe av det beste jeg vet <3 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Denne er morsom! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De beste klemmene er med de som aldri slipper Og Som Magnus nevnte med haken på skulderen, helt fantatisk. Jeg skal gjerne og føle at mennesker jeg klemmer er glad i meg (da regner jeg ikke med formelle klemmer av høflighet) Lenke til kommentar
793 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De beste klemmene er med de som aldri slipper Disse kan også være de verste. Én del av familien min er fullstendig innbitte på å holde alle klemmer i et minimum av 8 sekunder, koste hva det koste vil. Dette kan fort bli veldig flaut og ubehagelig, særlig når man har klappet vedkommende på ryggen og sluppet armene ned for å vise at klemmen er ferdig for din del, mens motparten ikke slipper taket. Legg til litt pinlig stillhet mens vedkommende står og tviholder på deg, og klemmen er komplett. Det skal også nevnes at jeg ikke er et klemmemenneske. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) huff.. tanta mi er veeeldig glad i klemmer for så kysse saftig og jævlig på kinnet etterpå -.-.. liker håndhilsing mye bedre greit med klem fra jenter da (utenat familiemedlemer) Endret 14. desember 2009 av probin Lenke til kommentar
mortania Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De beste klemmene er med de som aldri slipper Disse kan også være de verste. Én del av familien min er fullstendig innbitte på å holde alle klemmer i et minimum av 8 sekunder, koste hva det koste vil. Dette kan fort bli veldig flaut og ubehagelig, særlig når man har klappet vedkommende på ryggen og sluppet armene ned for å vise at klemmen er ferdig for din del, mens motparten ikke slipper taket. Legg til litt pinlig stillhet mens vedkommende står og tviholder på deg, og klemmen er komplett. Det skal også nevnes at jeg ikke er et klemmemenneske. Da kan du gjøre det veldig enkelt for deg selv og rett og slett ikke klemme mennesker... Jeg klemmer kun mennesker jeg har lyst å klemme Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Når to menn skal klemme må man klappe den andre på ryggen. Dette for å ikke virke for homofil. Når man klemmer tante eller andre familiemedlemmer er det vanlig å bare holde armen rundt. (kommer ann på forrholdet dere i mellom). En gutt kan til nøden stryke en jente på ryggen når han klemmer henne, men dette er helst når man trøster. En jente kan stryke når det passer henne egentlig, men klapping er forbeholdt gutter for det meste. Alt over er helt uvesentlig og det er ikke mulig å klemme feil. Men om man er jente er det en fordel om du ikke kneer gutten i hans edle deler. Endret 14. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 huff.. tanta mi er veeeldig glad i klemmer for så kysse saftig og jævlig på kinnet etterpå -.-.. liker håndhilsing mye bedre greit med klem fra jenter da (utenat familiemedlemer) Tanter, filletanter, mormorer (bestemødre) osv. Da jeg var liten begynte jeg å forby mormor fra å kysse meg på kinnet, det er ikke så veldig kult å nærmest føle at sikkelet til mormor renner nedover kinnet ditt etterpå ^^ Jeg er kanskje litt enig meg Magnus, men det kommer litt an på situasjonen. Den Magnus beskriver er litt mer kosemoseoverdosepåbestevenn, med "vanlige" venner føler jeg det passer bedre med kinn-til-kinn. Og jeg elsker klemmer, både fra gutter og jenter ... så det så! Lenke til kommentar
793 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Da kan du gjøre det veldig enkelt for deg selv og rett og slett ikke klemme mennesker... Jeg klemmer kun mennesker jeg har lyst å klemme Det er ikke så enkelt når jeg ikke er initiativtakeren. Dessuten har jeg ingenting imot at familiemedlemmer gir meg en helt vanlig, kort klem. Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har lurt en stund nå, hva synes du er en bra klem? Og er det flere måter og klemme på? Heimlich maneuver. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 En gutt kan til nøden stryke en jente på ryggen når han klemmer henne, men dette er helst når man trøster. Jeg stryker omtrent hele tida jeg. Holde hardt, løfte hun opp og snurre 360 grader rundt er også en slager. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 En gutt kan til nøden stryke en jente på ryggen når han klemmer henne, men dette er helst når man trøster. Jeg stryker omtrent hele tida jeg. Holde hardt, løfte hun opp og snurre 360 grader rundt er også en slager. Som sagt. Du kan klemme som du vil. Kommer ann på hvilken type man er Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jaja Finnes også de som hater å bli løftet. Skumle greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 De beste klemmene er ikke kinn mot kinn. De klemmene hvor man omfavner hverandre og har nærmest haka på baksia av skuldrene er deilige. Ellers liker jeg veldig godt når jenter er lavere enn meg og klemmer på brystet mitt. Da legger jeg armene rundt henne, og kysser hun lett på hodet, eller legger hodet mitt på øvre del av hennes hode. Klemmer er noe av det beste jeg vet <3 Vet ikke med deg, men det å kysse ei man klemmer på hodet har blitt en nesten litt lei uvane. Tenker meg ikke helt rundt før jeg gjør det og er jeg uheldig blir det et skikkelig akward moment mens jeg summer meg sammen eller så blir det veldig koselig Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Finnes også de som hater å bli løftet. Skumle greier Tenker umiddelbart på Mulla Krekar Lenke til kommentar
Gjest lollern2k Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 huff.. tanta mi er veeeldig glad i klemmer for så kysse saftig og jævlig på kinnet etterpå -.-.. liker håndhilsing mye bedre greit med klem fra jenter da (utenat familiemedlemer) Er ikke tanta di ei jente ? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg