kolli_93 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei! Ny telefon på gang, men er veldig usikker på hvilken.. Var ganske sikker på at det skulle bli X10 når jeg leste sniktitten Amobil hadde på den, men når Elkjøp kjørte på med kjempetilbud på HD2, og jeg leste testen til Amobil, ble jeg plutselig mer usikker.. Har hatt Windows Mobile og Htc Touch Cruise i halvannet år nå, og må vel si meg helt ok fornøyd, det jeg har å utsette går iallefall ikke på Windows. Vil likevel si jeg ønsker meg "nye utfordringer", og hadde tenkt meg Android. Joda, Hero har de også tilbud på, og virker bra det. Men føler at når jeg først skal kjøpe ny tlf, vil jeg ha skjermen enda større. Men lurer da på noen ting; Føler folk at det er verdt å vente på X10? Hvorfor? ;p Er det en reel mulighet for å få Android på HD2? Hva tror folket om utviklingen av Windows Marketplace? Håper på vettuge svar! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har hatt Hero. Stjålet. Nå skal jeg kjøpe ny mobil. Det står mellom HD2, X10 og Hero. Jeg har vært svært fornøyd med Hero og Android. Det eneste jeg har å utsette er at Hero kanskje ikke er helt kraftig nok. HD2 ser ut som en genial telefon. ...hadde den bare hatt Android. Jeg er litt skeptisk til Windows. Og Android sitt Market er jo en av tingene som gjør Android såpass genialt som det er. X10 virker som en kanontelefon, men jeg er litt redd det drar ut i lange tider før vi ser den i butikken... Lenke til kommentar
program Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Det kommer jo selvfølgelig til å bli utvikling i Marketplace. Men vil legge til at det er veldig mange programmer til WM, antagelig flere enn til Android. Forskjellen er at du må finne dem selv. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hva hindrer egnetlig muligheten for å instalere Android på en Windows basert mobil? Lenke til kommentar
kolli_93 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Samme dilemma som deg eunaas.. Jævlig usikker! En del av grunnen til at jeg nå vil bytte er jo nettopp Android.. Noen som har hatt begge delene som kan komme med fordeler og ulemper? (Finnes kanskje alt en tråd for dette..) Klar over at det er mange Windows programmer der ute alt, men de er gjerne for mindre skjermer? Så det blir en svart ramme rundt? Den vil vel med 4,3 tommers skjerm bli enda større.. Vanskelig valg! Lenke til kommentar
program Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nå har ikke jeg prøvd så vledig mange av de programmene som finnes der ute. Men vil nevne at skjermstørrelsen ikke har noe å si, det er oppløsingen. Lenke til kommentar
kolli_93 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Mulig jeg har gjort noe feil jeg da? ;p Skjedd på mange spill jeg har lastet ned hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå