Kadmium Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Haha, 4chan og freakforum.no sletta trådene vi lagde :!: Er bildet så skummelt? 4chan slettet neppe tråden deres. Den led nok bare 404, grunnet inaktivitet (ingen som postet innen noen minutter). Freakforum kan godt hende slettet tråden. De har nemlig en viss standard de etterstreber å opprettholde. Endret 13. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Er det bare jeg som syns at det er litt uroligende at vi har fått over 900 hits? Altså, ca 700 stk som har hørt om orginalen og som likevell går inn på en sånn side som det her Verden er gale Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Har samme t-skjorte som deg... Skal vi møtes? edit: har den på meg nå faktisk... Bruker du Large? Var det på Blend du kjøpte den? Endret 14. desember 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Meh, originalitet... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Artig alikevell Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha, 4chan og freakforum.no sletta trådene vi lagde :!: Er bildet så skummelt? 4chan slettet neppe tråden deres. Den led nok bare 404, grunnet inaktivitet (ingen som postet innen noen minutter). Freakforum kan godt hende slettet tråden. De har nemlig inhabile og idiotiske moderatorer. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har sett både 2g1c og 1m1c, men dette toppet det hele! Kan ikke skjønne at dere klarer å smile slik mens dere tar på den koppen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De har nemlig inhabile og idiotiske moderatorer. Nå er dette forumets moderatorer og admins ikke ukjent med å bli kalt inhabile og idiotiske også, men den diskusjonen hører et annet sted hjemme... Men, med det i mente: Denne tråden er blitt rapportert som meningsløst bondefangeri. Det er den da også. Men et harmløst sådan, og det ser da ut til at nok brukere finner det morsomt. Så lenge siden ikke er kommersiell eller gir trådstarter referral-bonus eller på annen måte i strid med retningslinjene ser jeg ikke at det vår jobb å vurdere det. Likte man ikke spøken så har den kostet et klikk, hverken mer eller mindre. Det kan vi sikkert leve med. Geir Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Kan love dere at det ikke vil komme noe reklame på den siden 160kr/året klarer jeg nå å donere Zeonid: Er nå bare en kopp? Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Zeonid: Er nå bare en kopp? Jada, var en grunn til smileysene bak Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 TWFA: Slik forekommer på alle forum, alltid, uten unntak. Forskjellen er at på Freakforum kan medlemmer bli bannet med grunnen "Jeg liker deg ikke" eller "Du er stygg". Hundre prosent useriøst, hundre prosent inhabilt.. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Haha, fantastisk! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde forventa NSFW over linken, så jeg ble ikke overraska. Kult anywho Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Fiksa oletheking Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ser ut som han til høyre har 2 venstrehender som viser tommel-opp. Lattis. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja, dette kommer jo til å ta helt av! Eller ikke... Nøyaktig HVA er det som vil gjøre dette til et internettfenomen? Er visse kriterier som noe må oppfylle for at det skal bli en meme. Also, det er skummelt hvor mye han fyren til venstre ligner meg for et par år siden... Måtte dobbeltsjekke for å være sikker på det ikke var meg. Håret er en anelse mørkere. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 pululf: Visste ikke at internett fenomener hadde offisielle krav Humor er subjektivt, det du ikke finner morsomt betyr ikke at ingen andre heller gjør det, for en kjedelig verden det hadde vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå