Gå til innhold

2guys1cup, er det noen som kjenner igjen denne?

AlecTBM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, 4chan og freakforum.no sletta trådene vi lagde :!:

Er bildet så skummelt? :dontgetit:

4chan slettet neppe tråden deres. Den led nok bare 404, grunnet inaktivitet (ingen som postet innen noen minutter). Freakforum kan godt hende slettet tråden. De har nemlig en viss standard de etterstreber å opprettholde.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Haha, 4chan og freakforum.no sletta trådene vi lagde :!:

Er bildet så skummelt? :dontgetit:

4chan slettet neppe tråden deres. Den led nok bare 404, grunnet inaktivitet (ingen som postet innen noen minutter). Freakforum kan godt hende slettet tråden. De har nemlig inhabile og idiotiske moderatorer.

:dremel::)

Lenke til kommentar
De har nemlig inhabile og idiotiske moderatorer.

:dremel::)

Nå er dette forumets moderatorer og admins ikke ukjent med å bli kalt inhabile og idiotiske også, men den diskusjonen hører et annet sted hjemme... ;)

Men, med det i mente: Denne tråden er blitt rapportert som meningsløst bondefangeri. Det er den da også. Men et harmløst sådan, og det ser da ut til at nok brukere finner det morsomt. Så lenge siden ikke er kommersiell eller gir trådstarter referral-bonus eller på annen måte i strid med retningslinjene ser jeg ikke at det vår jobb å vurdere det.

Likte man ikke spøken så har den kostet et klikk, hverken mer eller mindre. Det kan vi sikkert leve med.

Geir :)

Lenke til kommentar

Ja, dette kommer jo til å ta helt av!

Eller ikke...

Nøyaktig HVA er det som vil gjøre dette til et internettfenomen? Er visse kriterier som noe må oppfylle for at det skal bli en meme.

Also, det er skummelt hvor mye han fyren til venstre ligner meg for et par år siden... Måtte dobbeltsjekke for å være sikker på det ikke var meg. Håret er en anelse mørkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...