Gå til innhold

trenger hjelp til å legge inn film på blogg

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en film som skulle blitt lagt inn på en blogg, men når jeg skal starte den, da kommer det bare opp “This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender’s friend request.” Jeg lastet den først opp i youtube. Å lagret den som privat, for det er en privat video. ikke for alle mine venner, men alle folk skal ikke se den, så er det ikke mulig å få den til å funke utenom at jeg lagrer den så alle kan se den? dette synes jeg var litt kjipt, siden noen innlegg på blogger kan jo være private, så det burde jo gå an.

visst noen vet om noen løsninger ville det vært kjempe! :)

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rimelig imponerende at du ønsker å legge ut noe på nettet som skal være privat.

For, du vil altså legge ut en video som alle som kommer inn på bloggen din skal kunne se? Men ikke alle på YouTube?

Eneste løsningen jeg ser, er å legge ved en link til YouTube og håpe på at alle du vil at skal se den er venn med deg der.

Lenke til kommentar

Er det en slik du har forsøkt å legge til bloggen din?

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Lenke til kommentar
Er det en slik du har forsøkt å legge til bloggen din?

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Ja det er en slik en jeg har lagt til. Jeg har forresten fått den til å funke, eller jeg kan se den isåfall, men ser at folk kommenterer at de ikke kan se den. så mulligens er det bare jeg som kan se den akkurat nå. Om det bare hadde vært de jeg hadde hatt som venner på blogg som kunne sett den så hadde det vært bra, men vil ikke legge den bare ut på youtube, for vil gjerne ha den i blogg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...