TheDale Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Grunnen til at jeg lurer er følgende: For tiden leier jeg billig hos bestemora mi. Nå har det seg sånn at stekeovnen og oppvaskmaskinen har tatt kvelden (kunne nesten tro det var første modellene som ble laget), det virker ihvertfall veldig sånn. Men for now, la oss droppe oppvaskmaskinen. Stekeovnen bruker skammelig lang tid på å få varma f.eks en grandis (30 min på en god dag), og nå snakker bestemor om å skaffe en ministekeovn, for disse er veldig rimelige i forhold til en ny stekeovn. Men hva er deres erfaringer? Jeg føler at man er heldig bare man får inn en grandis i en slik ovn, for ikke nevne at den tar "kostbar" benkplass. Så derfor vil jeg høre om noen har innspill til slik en ministekeovn. På forhånd mange takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde ein tidlegare, fungerte fint den. Samme effekt som ein vanleg ovn. To plater mindre og litt mindre plass i steikeovnen. Så lenge der er plass til ein pizza er det greit. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ypperlig anledning til å gjøre bestemor kjent med Finn.no dette her. Jeg ville heller brukt pengene på en godt brukt stekeovn enn en ny benkstekeovn. Du nevner jo de negative sidene ved slike selv, og jeg hatet min da jeg hadde en slik på det bøttekottet jeg leide da. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde ein tidlegare, fungerte fint den. Samme effekt som ein vanleg ovn. To plater mindre og litt mindre plass i steikeovnen. Så lenge der er plass til ein pizza er det greit. Hadde det bare vært en liten grandis jeg skulle lagd hadde det kanskje vært greit, men nå går det i all slags matlaging. Så hvis man såvidt får plass til en grandis, så ser det nesten ut til at jeg må punge ut med noe som funker fra finn.no. Men for besta blir det mye penger for oppvaskmaskin, stekeovn og stekeplate på minstepensjons-pengene. Takker for svar så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå