uburen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har vært en flittig bruker i flere år og har vært fornøyd inntil nylig. For noen uker siden skulle jeg gå på posten og hente en ny pakke. Neida, pakken var sendt i retur! Jeg hadde ikke fått noe duplikatvarsel fra posten. Jeg sendte en mail og forklarte problemet. Fikk et svar om at saken skulle behandles. Etter 2 uker sendte jeg en ny mail. Fikk da et standardsvar om at ikkeavhentede varer ble tatt inn og at de tok 300,- for bryderiet + returfrakt. Tilfeldigvis så var min betalte faktura inkl. frakt mindre enn det de skulle ha. Det neste blir vel at jeg får en regning på restbeløpet. Hva sitter jeg igjen med da? Ingen varer og en utgift på 400-500 kroner. Dette er for dårlig! De burde heller sendt varen på ny, kanskje med oppkrav på ny frakt. Jeg hadde tross alt kjøpt og betalt varen! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er ikke det Posten som har gjort noe dumt her? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du kan aldri stole på Posten. Når du bestiller ting er det smart å merke seg sporingsnummeret og spore pakken innimellom. Dette nummeret får du tak i på dine sider på Netthandelen. Mulig man får det på mail også men husker ikke nøyaktig. Når man ikke har mottatt noe i postkassa 1-2 uker etter at man har bestilt burde det ringe en bjelle. Uansett; Ring Posten og forklar situasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå