dsbilling Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei! Jeg har en Toshiba A300 med Windows 7 Ultimate 64-bit (x64). Problemet mitt er at musen beveger av seg selv uten at jeg rører den i det hele tatt. Jeg har prøvd å ta ut gaming musa jeg buker og jeg skrudde av touchpad men musen beveger seg fortsatt. Hva kan problemet være? Takk for alle svar, Daniel Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Vurderer å re-install´e Windows 7 om det ikke finnes noen svar på dette problemet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gjør den noe spesielt? Eller bare rører den på seg? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvis den bare flytter seg sakte, men ikke gjør noenting. Så kan du prøve å instalere driverene til musa på nytt. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Gjør den noe spesielt? Eller bare rører den på seg? Den går noen ganger en og en pixel oppover mot venstre hjørne. Og noen ganger 5-10 pixel mot samme hjørne. :/ Hvis den bare flytter seg sakte, men ikke gjør noenting.Så kan du prøve å instalere driverene til musa på nytt. Har ikke noen mus i. Har koblet alle ut! Endret 11. desember 2009 av dsbmaster Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 VIRUS alert! call for backup! Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gjør den noe spesielt? Eller bare rører den på seg? Den går noen ganger en og en pixel oppover mot venstre hjørne. Og noen ganger 5-10 pixel mot samme hjørne. :/ Hvis den bare flytter seg sakte, men ikke gjør noenting.Så kan du prøve å instalere driverene til musa på nytt. Har ikke noen mus i. Har koblet alle ut! Du har jo touchpad som du sa. Reinnstaller den driveren. Når du skrur av touchpad. så skjer ingenting når du rører touchpaden. Men driverene går fremdeles. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Gjør den noe spesielt? Eller bare rører den på seg? Den går noen ganger en og en pixel oppover mot venstre hjørne. Og noen ganger 5-10 pixel mot samme hjørne. :/ Hvis den bare flytter seg sakte, men ikke gjør noenting.Så kan du prøve å instalere driverene til musa på nytt. Har ikke noen mus i. Har koblet alle ut! Du har jo touchpad som du sa. Reinnstaller den driveren. Når du skrur av touchpad. så skjer ingenting når du rører touchpaden. Men driverene går fremdeles. Har jo skrudd den av, og den rører seg selvom.. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vel, det hjalp meg en gang i tiden. Skader vel ikke å prøve? avinstaller - reinstaler - restart. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Vel, det hjalp meg en gang i tiden. Skader vel ikke å prøve? avinstaller - reinstaler - restart. Kan godt prøve det hvis du absolut vill at jeg skal gjøre det! Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Bare tenker at det har ikke kommet andre forslag. og at du ikke taper på å prøve. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Bare tenker at det har ikke kommet andre forslag. og at du ikke taper på å prøve. Nei nei, jeg skal prøve nå. Har reinstallert, men skal teste i morgen... Endret 12. desember 2009 av dsbmaster Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Nå har jeg reintsallert driver til touchpad og G5. Det hjalp men det er fortsatt noe beveglse enda. :/ Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 OMG, nå har den starta og gjøre sånn igjen! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du kjører med beskyttelse ikke sant? Antivirus, Malwarebyte anti malware Brannmur? Det er også viktig å avinstallere for å så restarte. Sjekk også at bluetooth er slått av. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Du kjører med beskyttelse ikke sant?Antivirus, Malwarebyte anti malware Brannmur? Det er også viktig å avinstallere for å så restarte. Sjekk også at bluetooth er slått av. Ja, selvfølgelig! Det gjorde jeg. Den er alltid av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå