Co0O Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har en Aten KVM-switch med 2xPS2/VGA. Men det ene hovedkortet har ingen PS2-kontakt for mus (Asus M4A78-EM). Både mus og tastatur har USB-kontakter, og jeg har tidligere koblet dem i KVM-switchen via USB->PS/2 adaptere. KVM-en fungerer fint (manuelt ihvertfall) dersom kun skjermen er tilkoblet; kan jeg bruke en eller annen form for enkel USB-switch for å koble keyboard/mus utenom? Noen som har lenker/forslag til slike? Eller må jeg kjøpe ny KVM med USB? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvis jeg forstår deg riktig, så burde du kunne bruke ett slikt adapter på maskinen uten PS/2-kontakt, slik at du kan bruke KVM'en som før. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hvis jeg forstår deg riktig, så burde du kunne bruke ett slikt adapter på maskinen uten PS/2-kontakt, slik at du kan bruke KVM'en som før. Ja, den ser ut som noe som kan fungere. Noe slikt i norske nettbutikker? Edit: kjøper via jobben :-) Endret 11. desember 2009 av Bazz Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nja, det blir vel noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå