Gjest Guest_Andreas_* Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 jeg er en gutt i 7. klasse, og i alle år har jeg vært forelsket i en jente som er 1. år eldre en meg. Jeg er SÅ forelsket at jeg gråter noen ganger. Problemet er at hun snakker aldri til meg. I åra oppover, når vi overnatter på skola og sånt, kysser de i klassen min, hun og, men jeg er så upopulær. Jeg kan ikke ha en sjans på henne! nå går hun på ungdomsskolen, jeg det siste året på barneskolen, så nå har jeg ikke kontakt med henne mer. PÅ MSN sier jeg "hei" til henne, da sier hun "hei" tilbake, og logger av med en gang:( hva skal jeg gjøre for at hun skal like meg? Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Verden er et brutalt sted. Du har antagelig ikke en sjanse i havet, glem henne og se etter andre aktuelle targets. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke gråt Andreas. Vit at alt blir bedre med tiden. Du er upopulær nå, men det betyr ingenting. Det er naturlig å føle slik som du gjør, men ikke gråt av den grunn. Uansett om du føler at du klarer å oppnå det du vil i årene som kommer, så kan jeg love deg at ting blir uansett bedre med årene. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hehe, da jeg gikk i femteklasse var jeg hensynsløst og brutalt forelsket i ei jente i klassen. Hun var "en av de populære alle likte", så var ikke sjans i havet for lille meg:( Likte henne i omtrent 5-6 år, og var gjerne noe jeg skulle vært foruten. Mitt tips til deg: Ta deg sammen! Menn gråter ikke! Gråting er noe man bør legge fra seg så fort man er ferdig med bleier. Det er flere fisker i havet, og jo eldre du blir, finner du ut at alle de andre fiskene antageligvis er bedre enn henne. I den alderen du er i nå, er det ikke nubbesjans å bli sammen med ei som er et år eldre (ingen regel uten unntak). Jenter i fjortisalderen tiltrekkes ofte av eldre gutter.... MYE eldre gutter. Ungdomslig dumhet kalles det, som du kommer til å være vitne til etterhvert som du blir eldre. Finn ei i klassen din, i hvertfall ei som er like gammel som deg (kanskje et år yngre?). Jenter er dumme, husk det lille mann EDIT: Upopulær? Fuck det! Du er ikke upopulær. Tro meg når jeg sier dette: Om du er det nå, så lever du i en alder der alt forandrer seg fort. Kanskje ikke alt alltid forandrer seg til det bedre, men ingen vits å deppe. Ta deg selv sammen, vær mann, og du skal se at jentene begynner å legge merke til deg. Endret 12. desember 2009 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den er mange som har det slik Andreas, men mye kommer til å endre seg etterhvert som både du og denne jenta blir eldre. Dere er generelt på et veldig tidlig stadium i utviklingen av parforhold og hele den biten der. På barneskole og ungdomsskolen er det gjerne slik at noe personer er "populære" og noen er "upopulære" Dette er en ting som senere i livet ikke vil gjelde i slik grad som det nå gjør. Jeg husker godt selv på skolen der var 5-6 jenter som de fleste var forelsket i og alle karaktiriserte de som "populære" gjerne med at man bare sa etternavnet, så visste alle hvem denne personen var. Slik ting er nå med den "populær og ikke populær"-greia så er det egentlig bare å glemme henne. Hun har sitt syn på ting og jeg tror helt ærlig ikke du vil klare å endre noe på det. Hun ser ikke på deg som person, men hvordan andre ser på deg og hvilken sosial status hun tror du har. Da er det et stort stort problem å kunne klare å komme inn på henne og snakke med henne osv. Det beste du kan gjøre er å vise deg fram, vise hvem du er, gjøre ting jenter liker og heller finne deg en jente som er opptatt av deg - ikke din sosiale status på skolen. Hvem vet. Det kan godt hende dere blir kjærester på VGS når dere begge har endret dere veldig mye og lagt fra dere den populær-greia. Det er veldig ofte sånn at du senere kanskje vil le av dette og ikke lenger finne den jenta atraktiv i det hele tatt om noen år. Jeg kjenner meg veldig mye igjen i det du skriver Andreas, men det er ingen grunn til å gå etter en jente som sikter på sosial status og driter i hvordan du er som person Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå