MidnightCreep Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei Er på jakt etter et hjemmesideprogram, helst noe med enkelt oppsett, og generator el lign. orker ikke sitte og skrive koder til publisering.. Åpen for forslag, helst under 1000kr Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei Er på jakt etter et hjemmesideprogram, helst noe med enkelt oppsett, og generator el lign. orker ikke sitte og skrive koder til publisering.. Åpen for forslag, helst under 1000kr Adobe Dreamware Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 www.squarespace.com -C- Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hei Er på jakt etter et hjemmesideprogram, helst noe med enkelt oppsett, og generator el lign. orker ikke sitte og skrive koder til publisering.. Åpen for forslag, helst under 1000kr Adobe Dreamware Abode Dreamweaver* Og det koster 5,000 kr. Det går langt over prisen hans. Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Hei Satt akkurat og skulle nevne det, gidder ikke, eller har ikke lyst og legge ut ca 5000kr på et program.. Har også sett litt på www.squarespace.com, testet trialen en liten stund, tror jeg rotet det litt til, og ble frustrert og stengte trial accounten. Sjekket litt på nett også, hørt om noe som heter Magix website maker 3/4 ? Og noen andre som jeg ikke husker navnet på De virker jo grei da, både på oppsett og pris etc. Men vil helst ikke ha noe innviklet program. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva med en konto hos blogg.no? Kan ikke forstå at du klarte å rote til SquareSpace. Du får det ikke mer WYSIWYG enn det. -C- Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hei Satt akkurat og skulle nevne det, gidder ikke, eller har ikke lyst og legge ut ca 5000kr på et program.. Har også sett litt på www.squarespace.com, testet trialen en liten stund, tror jeg rotet det litt til, og ble frustrert og stengte trial accounten. Sjekket litt på nett også, hørt om noe som heter Magix website maker 3/4 ? Og noen andre som jeg ikke husker navnet på De virker jo grei da, både på oppsett og pris etc. Men vil helst ikke ha noe innviklet program. mvh Fredrik Jeg sjekket Magix website maker på dems hjemme sider og det koster rundt 190kr. Men det ser ikke ut som et ´kode´ program. Altså den lager alt for deg, du koder ingenting. Hvis du vill ha et program som du skal kode i så må du nok finne et annet enn det. EDIT: Det er et program som lager flash websider. Endret 14. desember 2009 av dsbilling Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Vet ikke hvordan jeg rotet det til,men det skjedde iallefall. Er det stor forskjell fra vanlige til flash hjemmesider ? Glemte å si at siden skal brukes som liten bedrift/privat mvh Fredrik Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Vet ikke hvordan jeg rotet det til,men det skjedde iallefall. Er det stor forskjell fra vanlige til flash hjemmesider ? Glemte å si at siden skal brukes som liten bedrift/privat mvh Fredrik Ja, det er forskjell! Her er to eksempler: 1. http://theoleg.com/ (Flash) 2. http://www.vg.no/ (Vanlig) Endret 14. desember 2009 av dsbilling Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Den www.theoleg.com virket litt nice da.. Kan du lage noe sånt på "billig" hjemmesideprogram ? Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Den www.theoleg.com virket litt nice da..Kan du lage noe sånt på "billig" hjemmesideprogram ? Nei, tror ikke det. Du må du bruke Adobe Flash og kunne en del om AS3. Endret 14. desember 2009 av dsbilling Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Har du noe eksempel på styggere,eldre versjoner av flash sider ? Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Har du noe eksempel på styggere,eldre versjoner av flash sider ? Skal se om jeg finner noen. EDIT: Her er en gammaldags stygg side: http://www.southernwindsonline.com/SWO_Flash/index.htm Endret 14. desember 2009 av dsbilling Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Visual Web Developer er vel litt WYSIWYG også tror jeg. Det er jo gratis i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå